سرلشکر ایزدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تأکید کرد؛

پاسخ قاطع ایران به هرگونه تهدید سایبری

سرلشکر مصطفی ایزدی گفت: در صورت تعرض دشمن در حوزه سایبری، جمهوری اسلامی ایران قابلیت و آمادگی پاسخ‌گویی قاطع را دارد.
کد خبر: ۳۵۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 02July 2019

حتی در فضای مجازی قابلیت پاسخگویی داریمسردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» معاون سابق ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا در حریم هوایی کشورمان اظهار داشت: همان‌طوری که مسئولان کشور در سازمان ملل و دیگر مجامع بین‌المللی اعلام و اسناد لازم را ارائه کردند، پهپاد آمریکایی به حریم جمهوری اسلامی تجاوز کرده بود که مورد هدف قرار گرفت.

سرلشکر ایزدی افزود: همچنان‌که که در طول ۴۰ سال گذار از انقلاب اسلامی تاکنون در صحنه‌های مختلف مشاهده کرده‌ایم، هر کشوری که به حریم جمهوری اسلامی ایران تجاوز کند، قطعاً با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد.

وی در خصوص شایعه حمله سایبری دشمن به برخی سایت‌های پدافندی کشور تصریح کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران به حدی است که حتی در فضای سایبری نیز آمادگی لازم را دارد تا در صورت تعرض دشمن، پاسخ مناسب را بدهد و دفاع جانانه‌ای از منافع ملی در این حوزه نیز داشته باشد.

سرلشکر ایزدی در خصوص هدف قرار ندادن هواپیمای جاسوسی سرنشین‌دار آمریکایی نیز گفت: نیروهای مسلح ما همانند دشمن نیستند که به هواپیمای مسافربری موشک شلیک کند و تعدادی از افراد بی‌گناه را از بین ببرد. جمهوری اسلامی بر اساس ضوابط، مقررات مبتنی بر آموزه‌های اسلام، قرآن و ولایت عمل می‌کند و اگر در صحنه‌ای لازم باشد، اقدامات خود را نیز قاطعانه انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار