امام جمعه بوشهر:

اصحاب رسانه باید «رئیسعلی» رسانه‌ها شوند

آیت‌الله «صفایی بوشهری» با اشاره به اینکه مهمترین خط مقاومت جبهه مقاومت رسانه است گفت: شهید «رئیسعلی دلواری» اگر ماندگار شد بخاطر انقلابی بودن ایشان بوده و اصحاب رسانه باید «رئیسعلی دلواری» رسانه‌ها شوند.
کد خبر: ۳۵۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ - 03July 2019

اصحاب رسانه باید شهید «رئیسعلی دلواری» رسانه ها شوند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امام جمعه بوشهر امروز در نشست با مدیران و نخبگان عرصه رسانه به مناسبت روز قلم ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: جهان در طول تاریخ بر حسب وجود پدیده‌ها القاب پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در جهان معاصر پدیده‌ای تاثیر‌گذاری از جمله رسانه است گفت: رسانه یک پدیده است که فی‌مابین تولید کننده و جامعه هدف ارتباط برقرار می کند.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: فلسفه رسانه حد وسط ارتباط فاعل و تولید کننده جامعه هدف و عنصر ذات رسانه است.

صفایی‌بوشهری با اشاره به اینکه بیگانگان با استعمار قصد مدیریت جوامع را دارند افزود: آنها با استبداد مدیرت اداراکی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با یادآوری اینکه استان بوشهر پایتخت مبارزات ضد استعماری است تصریح کرد: با وجود شهید «رئیسعلی دلواری» استعمارگران شکست سنگینی را از مردم استان بوشهر خوردند که از آن موقع به بعد، انگلیسی‌ها به هیچ کشوری حمله نکردند.

وی با بیان اینکه شهید «رئیسعلی دلواری» الگوی تمام جهان است ابراز داشت: استعمار نو از دوره جغرافیای هدف افرادی گزینشی به استعمار نیابتی مانند زمان‌های رژیم پهلوی تغییر یافته است.

صفایی‌بوشهری با اشاره به اینکه ایران در جغرافیای جهان نقش آفرین بوده است بیان داشت: کشور ایران یک تحولی ایجاد کرد که در سراسر جهان الگو شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه استعمار اندیشه‌ها از طریق رسانه ها صورت می‌گیرد گفت: عنصر تهاجم در رسانه قرار دارد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه رسانه یک عنصر مقدس است عنوان کرد: اگر رسانه در یک هندسه دارای یک ساختار منطقی باشد می توان در خط مقاومت تهاجم رسانه را کنترل کرد.

وی با بیان اینکه اگر سازمان رسانه دچار فروپاشی شود حالت هرج و مرج رسانه‌ای ترویج داده می شود ادامه داد: وجود ایران با هویت اسلامی و انقلابی نافی تمام اندیشه های استعماری است.

صفایی‌بوشهری با اشاره به اینکه مهمترین خط مقاومت جبهه مقاومت رسانه است متذکر شد: شهید «رئیسعلی دلواری» اگر ماندگار شد بخاطر روشن فکری و انقلابی بودن ایشان بوده و اصحاب رسانه باید «رئیسعلی دلواری» رسانه‌ها شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها