تقدیر بنیاد فرهنگی روایت فتح از سردار غیب‎پرور

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پیامی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار «غیب‌پرور» فرمانده سابق سازمان بسیج مستضعفین قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۵۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ - 08July 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سید محمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پیامی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور فرمانده سابق سازمان بسیج مستضعفین تشکر و قدردانی و آرزوی موفقیت در مسیر خدمت به انقلاب اسلامی را از خداوند منان برای ایشان خواستار شد.

متن پیام بدین شرح است:

«برادر بسیجی سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور بر خود لازم می‌دانم به‌پاس تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراموش ناشدنی حضرت‌عالی در دوران تصدی مسئولیت خطیر ریاست سازمان بسیج مستضعفین که بی‌تردید منشأ خدمات بسیاری به انقلاب شده است قدردانی کنم.

اهتمام جدی و پیگیری‌های مجدانه و مصرانه حضرت‌عالی در برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در حوزه فرهنگ و هنر بسیج که تنها بخشی از اقدامات جهادی و انقلابی شما در دوران تصدی ریاست سازمان بسیج مستضعفین بشمار می‌رود بی‌تردید نشان از حسن تدبیر، برنامه‌ریزی منسجم، سازمان‌دهی مؤثر و درنهایت عمق عشق و علاقه شما به انقلاب، نظام و مردم داشته و همچنان نیز دارد.

توفيقات روزافزون حضرت‌عالی را در ذيل توجهات حضرت بقیة‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) و رهنمودهاي فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) درراه خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان خواستارم».

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها