مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

ساخت سردیس 5 تن از شهدای شاخص جهاد سازندگی لرستان

سرهنگ حجت الله ناصرپور گفت: سردیس پنج تن از شهدای شاخص جهاد استان در دوران دفاع مقدس، با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ساخته می‌شود.
کد خبر: ۳۵۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ - 09July 2019

نقش جهاد سازندگی لرستان در دوران دفاع مقدس بررسی می‌شود

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در جلسه ای که با حضور «عباسی» رئیس اداره امور ایثارگران جهاد کشاورزی لرستان در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ازش‌های دفاع مقدس لرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ارگان‌هایی که در دوران دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کرد، جهاد سازندگی بود.

وی با بیان اینکه جهاد سازندگی شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، افزود: بخشی از دانشنامه دفاع مقدس لرستان که در تدوین آن نقش همه ارگان‌ها، ادارات، نهادها و اقشار مختلف بررسی می‌شود، به شهدای جهاد سازندگی اختصاص خواهد یافت.

ناصرپور از اعزام تیم پژوهشی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به سازمان جهاد کشاورزی استان برای مشارکت در تدوین و نگارش نقش جهادسازندگی در دوران دفاع مقدس، در آینده نزدیک خبر داد و گفت: سردیس پنج تن از شهدای شاخص جهاد استان در دوران دفاع مقدس، با مشارکت  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و جهاد کشاورزی ساخته می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: از کتاب‌هایی که قرار است در سال 98 با همکاری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان چاپ شود، پنج جلد به شهدای شاخص جهاد سازندگی لرستان اختصاص دارد.

در این جلسه «عباسی» رئیس اداره امور ایثارگران جهاد کشاورزی استان از اعلام آمادگی سازمان جهاد کشاورزی لرستان در بررسی نقش جهاد سازندگی لرستان در دوران دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: اسناد و مدارک فراوانی از رزمندگان جهادگر لرستانی به یادگار مانده است که در اختیار مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان قرار خواهند گرفت.

وی گفت: برگزاری مراسم شب خاطره‌ها و هم اندیشی با حضور خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان جهاد سازندگی استان، جزء برنامه های ما در سال 98 است.

عباسی با بیان اینکه خانواده های شهدا حق بزرگی به گردن همه ما دارند، تصریح کرد: دیدار با خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثار گرانِ جهاد سازندگی، جز برنامه های مستمر مسئولین جهاد کشاورزی لرستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها