مدیر روابط عمومی سپاه تهران تشریح کرد؛

مهمترین برنامه‌های سپاه تهران در هفته عفاف و حجاب

سرهنگ کوروش فتاحی به تشریح مهم‌ترین برنامه‌های سپاه تهران در هفته عفاف و حجاب پرداخت.
کد خبر: ۳۵۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ - 09July 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، برنامه «صبح و گفتگو» با موضوع هفته عفاف و حجاب در ارتباط تلفنی با سرهنگ کوروش فتاحی سخنگو و مدیر روابط عمومی سپاه تهران از آنتن رادیو گفت‌وگو پخش شد.

مدیر روابط عمومی سپاه تهران اظهار داشت: مردم ایران در مخالفت با قانون غیرانسانی و غیرالهی حکومت پهلوی در ۲۱ تیرماه ۱۳۴۱ (کشف حجاب) در مسجد گوهرشاد حرم رضوی دست به اعتراض زدند لذا آن روز به عنوان روز حجاب و عفاف نامگذاری شد.

سرهنگ فتاحی با اشاره به نامگذاری روز‌های هفته عفاف و حجاب گفت: روز شنبه با نام «حجاب فریضه الهی و سیره فاطمی (س)»، روز یکشنبه با عنوان «حجاب تاج بندگی»، روز دوشنبه «احترام به قانون»، روز سه‌شنبه «تکریم خویشتن و احترام به آزادی»، روز چهارشنبه «اخلاق‌مداری و خانواده سالم»، روز پنجشنبه با عنوان «حجاب میراث ایرانی» و روز جمعه «امنیت اجتماعی و وصیت شهیدان» نامگذاری شده است.

وی همچنین با اشاره به اهم برنامه‌های سپاه تهران به مناسبت هفته عفاف و حجاب گفت: سپاه تهران بزرگ به نوبه خود برای گرامیداشت و بزرگداشت این هفته برنامه‌هایی را در نظر گرفته که از جمله آن می‌توان به صدور بیانیه‌، برگزاری نشست‌های تخصصی و تاثیر آن بر خانواده و همچنین مسابقات فرهنگی و هنری در سطح تهران بزرگ اشاره کرد.

فتاحی بیان داشت: امروز تجمع بزرگ خواهران از اقشار مختلف بسیج در تالار شمس و تجمع خواهران بسیجی ادارات استانی و روز چهارشنبه نیز تجمعات مختلفی از جمله تجمع خواهران پاسدار در سپاه تهران و اجتماع بزرگ خواهران محجبه در دریاچه خلیج فارس ساعت ۱۸ بعدازظهر برگزار خواهد شد.

سرهنگ فتاحی اضافه کرد: جشن بزرگ «دختران انقلاب» در استادیوم شهید شیرودی تهران روز پنجشنبه ساعت ۱۷ بعدازظهر برگزار می‌شود. علاوه براین، دو برنامه فتح قله توچال توسط خواهران بسیجی در دو روز و اجتماعی بزرگ در آستان مقدس امام زاده صالح (ع) نیز برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سپاه تهران، تکریم و ارزش گذاری زن در جامعه را هدف اصلی حجاب عنوان کرد و گفت: ما با برگزاری برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی در تلاشیم تا این نگرش و فرهنگ را ترویج دهیم و تحرکات دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار