مسئول فضای مجازی اداره کل حفظ آثار سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کسر خدمت سربازی با طرح‌های تحقیقاتی و دیجیتالی با موضوع دفاع مقدس

«بتول شاهبازی» گفت: دانشجویان آقا در مقطع کارشناسی ارشد و سربازان دارای مدرک ارشد که قادر به اجرای طرح‌های تحقیقاتی و دیجیتالی با موضوع دفاع مقدس هستند جهت همکاری و استفاده از طرح کسر خدمت 2 الی 6 ماهه در ازای ارائه طرح، دعوت به همکاری می‌شوند.
کد خبر: ۳۵۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ - 14July 2019

جهت ترویج فرهنگ ایثار از توان نخبگان علمی بهره گرفته می‌شود«بتول شاهبازی» مسئول فضای مجازی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس  در زاهدان اظهار داشت: جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی ظرفیت‌های دوران دفاع مقدس از توان نخبگان علمی در قالب سربازگیری بهره گرفته می‌شود.

وی افزود: در این معاونت برنامه‌های شاخص و الگوهایی را مدنظر داریم که می‌تواند به سرانجام رساندن ایده‌های نو برای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس کمک کند.

شاهبازی گفت: هشت سال جنگ تحمیلی دارای ظرفیت‌های پنهانی است که کار کردن در این حوزه نیاز به تحقیق و پژوهش و بررسی و کنکاش شبانه روزی و مستمر دارد و هر چه در این بخش کار بشود، باز هم کافی نیست.

این مسئول ادامه داد: فعالان مجازی و رسانه‌ای و دانشجویان و نخبگان علمی و دانشگاهی با فکرهای نو و طرح‌های ابتکاری و کمک به اجرای برنامه‌های کارشناسی شده و ورود در حوزه‌های علم و فناوری و پژوهش و تحقیقات می‌توانند تا حد زیادی ارزش‌های دفاع مقدس را تبیین و به دنیا معرفی کنند.

وی گفت: بر همین اساس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در راستای ماموریت های مرکز و توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای از دانشجویان آقا، مقطع کارشناسی ارشد و سربازان دارای مدرک ارشد که قادر به اجرای طرح‌های تحقیقاتی و دیجیتالی با موضوع دفاع مقدس هستند جهت همکاری و استفاده از طرح کسر خدمت 2 الی 6 ماهه در ازای ارائه طرح، دعوت به عمل می‌آورد.

مسئول فضای مجازی اداره کل حفظ اثار سیستان و بلوچستان افزود: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به معاونت فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان واقع در بلوار خرمشهر مراجعه یا با شماره‌های 6-33436105-054 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار