جهاد اسلامی در پاسخ به نتانیاهو: آماده پاسخگویی به هر حمله‌ای هستیم

پس از آنکه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیروز مدعی شد ارتش این رژیم منتظر چراغ سبز وی برای حمله به نوار غزه است، شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد، «دست‌بسته» نخواهد نشست.
کد خبر: ۳۵۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ - 14July 2019

جهاد اسلامی در پاسخ به نتانیاهو: آماده پاسخگویی به هر حمله‌ای هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تهدیدآمیز مدعی شد: ارتش منتظر چراغ سبز من برای انجام عملیات نظامی در غزه است، عملیاتی که در صورت عدم پایبندی حماس به آتش‌بس دردآور خواهد بود.

شاخه نظامی جهاد اسلامی در واکنش به این اظهارات نتانیاهو اعلام کرد، آماده پاسخگویی به هر حمله رژیم صهیونیستی است.

شاخه نظامی جهاد اسلامی افزود: به هیأت مصری تأکید شد که تهدیدات نتانیاهو باعث نخواهد شد ما دست‌بسته بنشینیم.

نتانیاهو پیش از این اعلام کرده بود:  به شهادت رساندن «محمود احمد صبری الادهم» (28 ساله) از اعضای گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس عمدی نبوده است و تا زمانی که حماس و گروه‌های فلسطینی در نوار غزه به آتش‌بس پایبند باشند، تل‌آویو نیز به آن پایبند است.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح پنجشنبه هفته گذشته به سمت یک نقطه دیدبانی وابسته به نیرو‌های حماس در گذرگاه «بیت‌حانون» (ایزر) تیراندازی کردند. در پی این موضوع گردان‌های القسام از شهادت یکی از اعضایش به نام محمود ادهم خبر داد و اعلام کرد وی از یگان حفاظت مرزی بوده است.

رهبران حماس در نشستی که با هیأت مصری در نوار غزه داشتند، تأکید کردند، «رژیم اشغالگر باید بداند که مقاومت در نوار غزه جز به شکست محاصره راضی نخواهد شد».

پس از پایان جنگ 2014 علیه نوار غزه، میانجی‌گری مصر برای یک آتش‌بس پایدار در نوار غزه آغاز شد و این مذاکرات اگرچه با وقفه‌هایی همراه بود، اما هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها