سردار کرمی:

مسئولان وام‌دار خون شهدا هستند/ دشمن از اقتدار ایران در هراس است

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی گفت: هر کس در هر منصب و مسئولیتی باید خود را مدیون و وام‌دار انقلاب اسلامی و خون شهدا بداند.
کد خبر: ۳۵۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ - 15July 2019

دشمنان در خواب هم از اقتدار و عظمت ایران در هراس هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در مراسم تکریم و معارفه رؤسای ادارات اجتماعی، مهندسی و دفتر تحقیقات یگان‌های ویژه ناجا با تأکید بر ضرورت مشورت‌پذیری از دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز روحیه جهادی و ولایت‎مداری در یگان‌های ویژه ناجا وجود دارد و آحاد فرماندهان و کارکنان با انگیزه، علاقه و عشق به نظام و ولایت برای پیشبرد اهداف تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه یگان ویژه در مسیر رشد و حرکت است، افزود: فضای هماهنگی و همدلی در یگان ویژه حاکم است و باید با اراده و تلاش روزافزون مأموریت‌ها را پیش ببریم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا جدیت و اهتمام در شناسایی و پرورش استعداد‌های درونی را یکی از وظایف مهم و بلندمدت مدیران دانست و عنوان کرد: پلیس علمی کشور باید بر پایه خلاقیت و نبوغ اسلامی ایرانی و با تصمیم‌گیری بر اساس مقررات و توانمندی به کشور و هموطنان خود خدمت کند.

سردار کرمی با بیان اینکه شرح صدر، ریشه رعایت اخلاق در مدیریت اسلامی به‌شمار می‌آید، گفت: یک مدیر موفق کسی است که در راستای انجام امور محوله و اعمال مدیریت از بصیرت و آگاهی بالایی برخوردار باشد تا با بهره‎گیری از آن بتواند در رسیدن به اهداف همواره موفق عمل کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بینش سیاسی، حسن خلق، قاطعیت، مدارا کردن، انتقادپذیری، امید و صبر از دیگر شاخصه‌های مدیریت اسلامی است که فرماندهان باید آن‌ها را همواره در روند اعمال مدیریت خود مد نظر قرار دهند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تواضع را یکی از مهمترین صفات بندگان خاص خدا و یک مدیر خوب برشمرد و افزود: بندگان خاص خداوند کسانی هستند که بر روی زمین متواضعانه قدم برمی‌دارند و مومن واقعی کسی است که دیگران از وجود او خسته نشوند و با قاطعیت در پیشبرد اهداف مصصم و صاحب نظر باشد.

سردار کرمی جایگاه و موقعیت یگان ویژه را در بین مردم و مسئولان ارشد کشوری بسیار ارزشمند دانست و گفت: امروز با تمام سختی‌هایی که در این مسیر وجود دارد، توانستیم یگان ویژه را به جایگاه مطلوبی برسانیم، جایگاهی که در نگاه فرماندهان نیرو‌های مسلح بسیار برجسته است.

وی با بیان اینکه مدیریت و مشورت دو ابزار کارآمد فرماندهی است، تصریح کرد: یگان ویژه مظهر اقتدار، امنیت، آرامش و اخلاق در جامعه است و با حرفه‌ای بودن و مجهز به امکانات روز و دانش بنیان به انجام مأموریت‌های خود می‌پردازد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه تلاش خستگی‌ناپذیر و فعالیت مجدانه برای خدمت‌رسانی به مردم از خصوصیات بارز اخلاقی همه کارکنان یگان ویژه است، گفت: برای حفظ و توسعه امنیت کشور به روحیه جهادی و کوشش مستمر نیاز است؛ داشتن تفکر ارزشی اولویت کار در خدمت به مردم است و روحیه انقلابی و جهادی و اعتقاد ولایی، جلوه اقتدار پلیس اسلامی محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: در طول 40 سال عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران هیچ یک از توطئه‌های دشمنان نتوانسته در عزم راسخ ملت خللی وارد کند، امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که دشمنان حتی در خواب هم از اقتدار و عظمت ایران در هراسند؛ چراکه جوانان ما با روحیه انقلابی دوران دفاع مقدس با امید به آینده مسیر را با پیشرفت و ترقی طی می‌کنند.

سردار کرمی با اشاره به تکریم و معارفه چند تن از رؤسا و مدیران یگان‌های ویژه ناجا گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مکرراً در فرمایشات خود به موضوع انقلابی بودن، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن اشاره کرده‌اند و این بدان معناست که هر کس در هر منصب و مسئولیتی باید خود را مدیون و وام‌دار انقلاب اسلامی و خون شهدا بداند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار