دبیر ستاد حجاب و عفاف لرستان:

توطئه‌های دشمنان در پیشرفت‌های همه جانبه کشور ما تاثیری ندارد

حجت‎الاسلام محمدجواد عباس‎زاده گفت: 40 سال است که دشمنان ما برای ساقط کردن این نظام اسلامی انواع توطئه‌ها را به کار برده اند ولی به یاری خداوند ترفندها، تحریم‌ها و کارشکنی‌های آمریکا، اسرائیل و همه دشمنان در پیشرفت‌های همه جانبه کشور ما تاثیری ندارد.
کد خبر: ۳۵۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ - 15July 2019

توطئه‌های دشمنان در پیشرفت‌های همه جانبه کشور ما تاثیری ندارد

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‎الاسلام «محمد جواد عباس زاده» دبیر ستاد حجاب و عفاف لرستان عصر امروز در جلسه کار گروه فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، با بیان اینکه حضرت علی علیه السلام  فرموده‌اند: «همه خوبی در برابر امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره در برابر دریا است»، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دین مبین اسلام است که متأسفانه به فراموشی سپرده شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی‌های زیادی شده است، افزود: دستگاه‌های فرهنگی، روحانیت، مدارس و دانشگاه‌ها  آنطور که باید و شاید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نمی‌پردازند.

حجت الاسلام عباس زاده با ابراز تأسف از اینکه وضیعت فعلی جامعه ما وضیعت مطلوبی که مورد پسند امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری(مدظله) باشد نیست، گفت:حتی اگر یک نفر هم در جامعه اسلامی منکری را انجام دهد، شایسته نیست و نباید نسبت به آن منکر بی تفاوت و منفعل بود.

دبیر ستاد حجاب و عفاف اظهار داشت: 40 سال است که دشمنان ما برای ساقط کردن این نظام اسلامی انواع توطئه‌ها را به کار برده اند ولی به یاری خداوند ترفندها، تحریم‌ها و کار شکنی‌های آمریکا، اسرائیل و همه دشمنان در پیشرفت‌های همه جانبه کشور ما تاثیری ندارد.

بنابراین گزارش در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاهها و ادارات برگزار شد، هر کدام از حضار پس از ارائه مهمترین فعالیت‌های دستگاه مربوطه، در زمینه ترویج امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف، پیشنهاداتی مانند، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی در نقاط مختلف، کنترل اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها توسط دستگاه‌های مربوطه، رسیدگی به وضیعت پارک بانوان خرم آباد، برپایی نماز جماعت در مکان‌های مختلف و تفرجگاه‌ها، تجلیل از دختران و بانوان محجبه، ساخت فیلم کوتاه و کلیپ در خصوص حجاب مطرح کردند که مورد استقبال شرکت کنندگان در جلسه قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها