فرمانده مرزبانی ناجا:

دشمنان در خواب هم از اقتدار و عظمت ایران در هراس هستند

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در طول 40 سال عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران هیچ یک از توطئه‌های دشمنان نتوانسته در عزم راسخ مردم خللی وارد کند و دشمنان حتی در خواب هم از اقتدار و عظمت ایران در هراسند.
کد خبر: ۳۵۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ - 18July 2019

دشمنان در خواب هم از اقتدار و عظمت ایران در هراس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در جمع دریابانان مازندران با تاکید بر ضرورت مشورت پذیری از دلسوزان نظام و انقلاب، اظهار داشت: به حول و قوه الهی امروز روحیه جهادی و ولایتمداری در مرزبانان و دریابانان ناجا وجود دارد و آحاد فرماندهان و کارکنان با انگیزه، علاقه، عشق به نظام و ولایت برای پیشبرد اهداف تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه مرزبانی در مسیر رشد و حرکت است، افزود: بحمدالله فضای هماهنگی و همدلی در مرزبانی ناجا حاکم است و باید با اراده و تلاش روزافزون مأموریت‌ها را پیش ببریم.

فرمانده مرزبانی ناجا جدیت و اهتمام در شناسایی و پرورش استعدادهای درونی را یکی از وظایف مهم و بلندمدت مدیران دانست و عنوان کرد: نیروی علمی کشور باید بر پایه خلاقیت و نبوغ اسلامی ایرانی و با تصمیم‌گیری بر اساس مقررات و توانمندی به کشور و هموطنان خود خدمت کند.

رضایی با بیان اینکه شرح صدر، ریشه رعایت اخلاق در مدیریت اسلامی به‌شمار می‌آید، گفت: یک مدیر موفق کسی است که در راستای انجام امور محوله و اعمال مدیریت از بصیرت و آگاهی بالایی برخوردار باشد تا با بهره‌گیری از آن بتواند در رسیدن به اهداف همواره موفق عمل کند.

اين مسئول ادامه داد: بینش سیاسی، حسن خلق، قاطعیت، مدارا کردن، انتقاد پذیری، امید و صبر از دیگر شاخصه‌های مدیریت اسلامی است که فرماندهان باید آنها را همواره در روند اعمال مدیریت خود مد نظر قرار دهند.

فرمانده مرزبانی ناجا تواضع را یکی از مهمترین صفات بندگان خاص خدا و یک مدیر خوب عنوان و بیان داشت: بندگان خاص خداوند کسانی هستند که بر روی زمین متواضعانه قدم بر می دارند و مومن واقعی کسی است که دیگران از وجود او خسته نشوند و با قاطعیت در پیشبرد اهداف مصصم و صاحب نظر باشد.

رضایی جایگاه و موقعیت مرزبانی را در بین مردم و مسئولان ارشد کشوری بسیار ارزشمند دانست و گفت: امروز با تمام سختی‌هایی که در این مسیر وجود دارد، توانستیم مرزبانی ناجا را به جایگاه مطلوبی برسانیم، جایگاهی که در نگاه فرماندهان نیروهای مسلح بسیار برجسته است.

وی با بیان اینکه مدیریت و مشورت دو ابزار کارآمد فرماندهی است، اضافه کرد: مرزبانی ناجا مظهر اقتدار، امنيت، آرامش و اخلاق در جامعه است و با حرفه‌ای بودن و مجهز به امكانات روز و دانش بنيان به انجام ماموریت‌های خود مي پردازد.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه تلاش خستگی‌ناپذیر و فعالیت مجدانه برای خدمت‌رسانی به مردم به ویژه مرزنشینان از خصوصیات بارز اخلاقی همه کارکنان مرزبانی است، گفت: برای حفظ و توسعه امنیت کشور به روحیه جهادی و کوشش مستمر نیاز است؛ داشتن تفکر ارزشی اولویت کار در خدمت به مردم است و روحیه انقلابی و جهادی و اعتقاد ولایی، جلوه اقتدار مرزبان اسلامی محسوب می شود.

وی تاکید کرد: در طول 40 سال عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران هیچ یک از توطئه‌های دشمنان نتوانسته در عزم راسخ ملت خللی وارد کند، امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که دشمنان حتی در خواب هم از اقتدار و عظمت ایران در هراسند چرا که جوانان ما با روحیه انقلابی دوران دفاع مقدس با امید به آینده مسیر را با پیشرفت و ترقی طی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها