جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

راه و هدف شهیدان زنده است و فراموش شدنی نیست

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: راه و هدف شهیدان زنده است و فراموش شدنی و تعطیل شدنی نیست و رهروان جاده ی شهادت آسمانی و فراموش نشدنی هستند.
کد خبر: ۳۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷ - 04December 2014

راه و هدف شهیدان زنده است و فراموش شدنی نیست

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، بزرگداشت نهمین سالگرد اصحاب رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور خانواده  معظم شهیدان رسانه و ارتش و امت شهید پرور، خبرنگاران، دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیرو های چند گانه ارتش  در مزار شهیدان اصحاب رسانه واقع در قطعه ی پنجاه بهشت زهرا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمدحسنی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در واقعه ی 15 آذر 84 جمعی از دوستان ما با پرواز ملکوتی خودشان به سوی خداوند اثبات کردند که لیاقت پروازشان هم جنس شهیدان کربلا است چون هنگام اعزام به مأموریت خبری خودشان تبدیل به نخستین خبر کشور شدند.گرچه این عزیزان از دست ما رفتند اما در عالم ملکوت به دست آمده اند

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: راه و هدف شهیدان پایان نیافتنی و فراموش نشدنی است و شهیدان رسانه در قلب خبرنگاران جاودانه شدند.

وی افزود: زیبا ترین نوع مرگ شهادت در راه خدا است که نصیب هر کسی نمی شود چون خداوند فرموده که شهیدان را مانند مردگان دیگر نپندارید زیرا آن ها نمرده اند.

حسنی بیان کرد: اکنون نظام اسلامی با شهادت همین شهیدان به ثمر رسیده است و هیچ فریادی در جهان بالاتر از فریاد شهید نیست چون این شهیدان در حال رساندن پیغام آرمان جمهوری اسلامی به جهان هستند و مردم ایران با ابراز احساس به قدردانی از این شهیدان می پردازند.

وی افزود : شاید برخی ها با وقوع این حادثه در تصور نپذیرفتن خطر پذیری کار رسانه از سوی اصحاب رسانه باشند اما با مشاهده ی این واقعه متوجه شدند قشر بیشتری از اصحاب رسانه برای انجام مأموریت های خبری تلاشی بی وقفه می کنند و همگان باید بدانند که راه شهیدان پررهرو است.

حسنی اظهار کرد: در 15 آذر 84 با آغاز پرواز ملکوتی این شهیدان خون این شهیدان پای درخت انقلاب و نظام ریخته شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها