وصیت‌نامه شهيد «محمدمهدی رحيمی صادق»؛

برای رشد درخت اسلام و صدور انقلاب باید خون بايد داد

در وصیت‌نامه شهيد «محمدمهدی رحيمی صادق» آمده است: ياد خدا در دل و ذكر او بر لب داشته باشيد. امام را تنها نگذاريد، عاشورا را زنده نگه‌ داريد. خدای ناكرده از زياد شهيد دادن ناراحت نشويد. خون بايد داد تا درخت اسلام رشد كند و انقلاب صادر شود.
کد خبر: ۳۵۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ - 03August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، شهيد روحانی «محمدمهدی رحيمی صادق» در سال 1343 در شهر كرمان به دنیا آمد. محمدمهدی مقطع دبستان و راهنمايی را پشت سر گذاشت و همزمان با شكل‌گيری انقلاب در سال 1356، وارد حوزه علميه كرمان شد و پس از دو سال تحصيل، روانه قم شد.

محمد مهدی، از اوان جنگ دائماً در دو سنگر علم و جهاد در رفت و آمد بود و در اغلب عمليات‌ها شركت می‌كرد و هم رزمنده‌ای جان بر كف بود. وی سرانجام در عمليات ميمك در تاريخ در 26 مهر 1363، به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش بعد از شانزده سال به آغوش خانواده بازگشت.

در ادامه فرازی از وصیت نامه این شهید بزرگوار را مرور می کنیم.

من به وحدانيت و ذات حق سبحانه و تعالی اقرار و به رسالت نبی اكرم (صلي الله عليه و آله) معترف و آگاهانه برای رهايی از خسران و زيان به محل عشق كه قلب در اينجا مالامال عشق به ذات اوست، آمدم تا شايد گوشه‌ای از آن رسالت بسيار گران و سنگين شهدا را به دوش گيرم و از عهده انجام وظيفه شرعی كه حفظ مملكت اسلامی است، برآمده باشم و آمدم تا آگاهانه با خون خودم اگر قابل باشد، پيروزی اسلام به كفر و تذكره كربلا را تضمين نمايم و مشتی بر دهان ياوه‌گويانی كه می‌خواهند، بنمايند كه امام تنهاست، زده باشم و به آنها بگويم مگر امت بميرد، امام تنها بماند. اما آنچه را كه با شما امت حزب الله سخن دارم اين است كه به اين گفتار علی بن ابيطالب (عليه السلام) گوش دهند كه: «الدنيا خلقت لغيرها و لم يخلق لنفسها» دنيا برای آخرت خلق شده است و نه براي ابدی بودن. يعنی دنيا وسيله كمال انسان است نه هدف، هدف دنيا نيست.

خون بايد داد تا درخت اسلام رشد كند و انقلاب صادر شود///در حال ویرایش

 سعی كنيد كه از اين مزرعه بيشتر كوشش كنيد تا در آخرت بيشتر درو كنيد. ياد خدا در دل و ذكر او بر لب داشته باشيد. امام را تنها نگذاريد، عاشورا را زنده نگه‌داريد. خدای ناكرده از زياد شهيد دادن ناراحت نشويد، خون بايد داد تا درخت اسلام رشد كند و انقلاب صادر شود، سرد نشويد. تاريخ ثابت كرده كه امام حسين (عليه السلام) با خون پيروز شد، مطمئن باشيد كه وعده خدا حق است كه: «نريد ان نمن علي الذين استضعفوا في الارض ونجعلهم ائمه ونجعلهم الوارثين» ما اراده كرده‌ايم كه بر مستضعفين منت بگذاريم و آنها را امامان و رهبران قرار دهيم و آنها را وارث زمين قرار بدهيم و حتماً پيروزی با ما است و اين را خدا وعده داده است.

خون بايد داد تا درخت اسلام رشد كند و انقلاب صادر شود///در حال ویرایش

شب‌های جمعه شهدا را فراموش نكنيد، فاتحه و استغفار يادتان نرود. باز گويم كه دنيا فانی است «و ما عندالله خير و ابقي» آنچه كه نزد خداست و براي رضای اوست خوب است و پايدار. جبهه را فراموش نكنيد كه اسلام امروز سخت محتاج خون است و گروه خونش بچه‌های مؤمن می باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها