نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

توقیف نفتکش انگلیسی اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهد

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: توقیف نفتکش انگلیسی اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهد و امروز کشورمان به یک قدرت برتر در دنیا تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۵۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ - 23July 2019

توقیف نفتکش انگلیسی، اقتدار ایران اسلامی را نشان می دهدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران برنامه‌های دهه کرامت با بیان اینکه امروز ایران اسلامی اقتدار لازم را در دنیا دارد، اظهار داشت: توقیف نفتکش انگلیسی، اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهد و امروز ایران اسلامی به یک قدرت برتر در دنیا تبدیل شده و این مهم جز به برکت انقلاب اسلامی حاصل نشده است.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در استان در دهه کرامت افزود: برگزاری چنین ویژه‌ برنامه‌هایی در ایام مختلف سال می‌تواند نقش مهمی در شناخت بیشتر مردم از ائمه اطهار(ع) داشته باشد.

علما در ادامه اشاره‌ای هم به رئوف بودن امام رضا(ع) داشت و گفت: اگر می‌گوییم امام رضا (ع) امام رئوف است، به این معنی نیست که بقیه ائمه این خصلت نیک را ندارند، بلکه به این معنا است که رئوف بودن در امام رضا (ع) جلوه کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: اینکه از جمعیت 30 میلیون نفری که سالانه به زیارت امام رضا (ع) می‌روند، حتی یک نفر هم برای تامین یک قرص نان نمی‌ماند نشان از رئوف بودن و کرامت این امام همام دارد که دست رد به سینه هیچ کسی نمی‌زند.

وی از وجود اعیاد و ولادت‌ها و مناسبت‌هایی مثل دهه کرامت به عنوان فرصت‌هایی برای معرفی چهره زیبای دین یاد کرد و افزود: دیگر جوامع چنین ظرفیت هایی ندارند.

علما از استاندار کرمانشاه نیز به واسطه همکاری در برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت امسال در استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار