سرهنگ حسنی خبر داد؛

کشف یک تُن و 605 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک تُن و 605 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ - 28July 2019

کشف یک تُن و 605 کیلو موادمخدر در عملیات مشترک پلیسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «عبدالله حسنی» فرمانده انتظامی استان سمنان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اقدامات تخصصی چندماهه مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اطلاعاتی از فعالیت‌های مجرمانه اعضای باندی که با قاچاقچیان بین المللی ارتباط داشتند به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان این‌که اعضای این باند قصد انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر را به مرکز کشور داشتند، ادامه داد: در همین راستا هماهنگی‌های لازم قضائی و تعامل مؤثر و مطلوب با پلیس سیستان و بلوچستان برقرار شد.

این مسئول انتظامی از حضور تیم‌های عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان در منطقه حمل محموله خبر داد و گفت: تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مأموران به ثمر نشست و با هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی مأموران پلیس استان سمنان تویوتا هایلوکس حامل مواد در منطقه «مک سوخته» در هنگ مرزی سراوان شناسایی شد.

سرهنگ حسنی به درگیری مسلحانه سوداگران مرگ و پلیس اشاره و خاطرنشان کرد: قاچاقچیان پس از یک ساعت درگیری با استفاده از تاریکی شب و موقعیت جغرافیایی خاص منطقه، خودروی حامل مواد را به جاگذاشته و به کشور پاکستان متواری شدند.

وی گفت: از قاچاقچیان مواد مخدر یک تُن و 587 کیلوگرم تریاک، 18 کیلوگرم هروئین، یک قبضه سلاح کلاش و تعدادی مهمات کشف شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار