نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مشکل آمریکا با ایران خود انقلاب است نه توان هسته‌ای یا برجام

محمدرضا نجفی با بیان اینکه مشکل آمریکا با ایران موضوع هسته‌ای و برجام نیست، گفت: نه‌تنها آمریکا بلکه تمام دشمنان چشم دیدن دستاوردهای انقلاب ما را ندارند.
کد خبر: ۳۵۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ - 01August 2019

مشکل آمریکا با ایران موضوع هسته‌ای و برجام نیستمحمدرضا نجفی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه مشکل آمریکا با ایران بر سر موضوع هسته‌ای و برجام نیست، اظهار داشت: از ابتدای ظهور انقلاب تا به امروز دشمنان هرگز دست از کینه‌ورزی و توطئه علیه کشورمان برنداشته‌اند؛ چرا که چشم دیدن دستاوردهای انقلاب را ندارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی سپاه را میراث ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: آمریکا و کشورهای هم‌پیمانش هزاران هزار برنامه و نقشه برای نابودی اسلام دارند؛ اما این رزمندگان مقتدر، با صلابت و انقلابی سپاه هستند که با تکیه بر آرمان‌های امام راحل که همان حمایت از مظلوم و خشم در برابر کفار است، در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

نجفی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین چالش‌ پیش روی آمریکاست، تصریح کرد: امروز نه‌تنها آمریکا بلکه کشورهای استعمارگر و خشونت‌طلب غربی دریافته‌اند که رویارویی با ایران به دلیل افزایش توان دفاعی محال و غیر ممکن است و به همین دلیل جنگ نرم را علیه کشورمان به راه انداخته‌اند.

وی راه‌اندازی شبکه‌های ضد ارزشی ماهواره‌ای را از ابزارهای خطرناک و جنگ رسانه‌ای آمریکا علیه ایران معرفی کرد و گفت: ملت ایران به خصوص نسل جوان نباید نسبت به فتنه‌های غربی بی‌تفاوت باشند؛ چرا که دشمن در تلاش است تا با استفاده از محتوای پر زرق و‌ برق شبکه‌های ماهواره‌ای و برنامه‌های فضای مجازی آرام آرام در قلب و روح جوانان ما رخنه کند تا بتواند اهدافش که همان سست کردن اعتقادات نسل جوان ماست را عملی کند.

نجفی گفت: دشمنانی که دوران دفاع مقدس را رصد کردند، می‌دانند که ایران مهد دلاورمردانی است که برای دفاع از این خاک از جان خودشان هم دریغ نمی‌کنند، به همین دلیل تمام فکرشان را معطوف تضعیف کردن اعتقادات جوانان ما می‌کنند.

وی ثبات و ترویج فرهنگ اسلامی را از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پروژه جنگ نرم علیه ایران را در مقطع کنونی باید ناشی از گسترش حس تنفر از آمریکا از اقتدار، عظمت و سرافرازی کشورمان دانست.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها