امام جمعه گناوه:

تحریم وزیر امور خارجه ایران اقدامی سخیف و مغایر با قوانین بین‌المللی است

حجت‌الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» گفت: تحریم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران توسط دولت آمریکا اقدامی سخیف و غیرمنظقی و مغایر با قوانین بین‌المللی است.
کد خبر: ۳۵۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ - 02August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر؛ حجت‌الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: آمریکا  همه توان خود را برای ضربه زدن به نظام به کار برده اما نتوانسته به نتیجه‌ای دست یابد.

وی گفت: تحریم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران توسط دولت آمریکا اقدامی سخیف و غیرمنظقی و مغایر با قوانین بین‌المللی است.

وی گفت:  آمریکا از یک طرف طرح مذاکره با ایران را مطرح و از طرف دیگر تحریم علیه کشور اعمال می‌کند که همگی آنان یک بازی مسخره و سیاسی است و در نهایت شکست خواهد خورد.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: مقاومت مسیر دستیابی به قله های موفقیت و پیروزی است و در عرصه دیپلماسی نیز بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت از منافع ملت صیانت خواهد شد که همه باید در این زمینه حمایت و پشیتبانی کنیم.

وی گفت: باتوجه به حاکم شدن دنیای ارتباطات، خبرنگاران ایران از همه جناح ها می‌توانند در یک عمل ابتکارانه سئوالات غیرحضوری خود را شفاف به وزیر امور خارجه آمریکا بفرستند تا پاسخ دهد.

امام جمعه گناوه با گرامی‌داشت فرارسیدن روز خبرنگار افزود: ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ یادآور خاطره شهادت «محمود صارمی» به همراه چندتن از دیپلمات های سرکنسولگری در افغانستان است که به دست گروه طالبان شهید و در تقویم کشور به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شد.

رکنی حسینی به عوامل کاهش ازدواج در جامعه اشاره کرد و گفت: رشد تجمل گرایی، کم‌رنگ شدن فرهنگ واسطه گری، بیکاری، نداشتن مسکن، مسایل اقتصادی،  مهریه و جهیزیه های سنگین، توقعات بالای خانواده ها و چشم به چشمی از عمده عوامل در بالارفتن سن ازدواج در جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار