بختیاری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تأکید کرد؛

تداوم همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه پاسداران

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تفاهم‌نامه‌های خوبی با سپاه پاسداران در زمینه ساخت و بهسازی خانه‌های مددجویان در مناطق مختلف به امضاء رسیده است و همکاری کمیته امداد با سپاه ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۳۵۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۵ - 04August 2019

همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه پاسدارن همچنان ادامه خواهد داشت«سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه کمیته امداد در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف داشته است، اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به شرایط موجود کشور مردم همواره در کنار کمیته امداد بوده‌اند و در کمک به مددجویان، کمیته امداد را یاری کردند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد با همکاری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست در ساخت و بهسازی خانه‌های مددجویان در مناطق مختلف به خوبی انجام وظیفه کند، گفت: تفاهم‌نامه‌های خوبی با سپاه پاسداران در همین راستا به امضاء رسیده و همکاری کمیته امداد با سپاه پاسداران همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی خاطرنشان کرد: در زمان مدیریت مهندس فتاح در این کمیته، خوشبختانه چارچوبی ایجاد شد تا این گروه‌ها به راحتی بتوانند فعالیت خود را در مناطق محروم انجام دهند و همچنان از این گروه‌ها حمایت خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار