پدر روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین«مسعود صالح‌فر» آسمانی شد

پدر روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین«مسعود صالح‌فر» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اندیمشک دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۳۵۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰ - 04August 2019

پدر روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین«مسعود صالح‌فر» آسمانی شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، پدر روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین«مسعود صالح‌فر» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اندیمشک دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده‌یاد «احمدصالح‌فر» پدر روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین«مسعود صالح‌فر» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اندیمشک که در سال 1362 داغ فرزندش را دیده بود صبح امروز و پس از تحمل 36 سال دوری میهمان فرزند شهیدش شد.

سردار«محمد علی پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان که در جلسه مدیران حوزه های علمیه حضور داشت، درگذشت پدر روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین صالح‌فر از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را به خانواده های معظم شهدا، مردم شهید پرور اندیمشک و جامعه روحانیت خوزستان تسلیت گفت.

روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین«مسعود صالح‌فر» فرزند احمد در تاریخ یکم فروردین‌ سال 1340 در شهر اندیمشک دیده به جهان گشود و در ابتدای دوران جوانی به حوزه علمیه رفت تا در علوم دینی تحصیل کند.

این دلیرمرد خوزستانی در سال‌های نخست جنگ تحمیلی به جبهه رفت و در تاریخ دهم اسفند سال 1362 به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در زمره 23 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار