سردار عصار در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آمریکایی‌ها همچنان داغ‌دار شکست سنگین طبس هستند

مشاور عالی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شکست آمریکایی در صحرای طبس داغی بود که کماکان بر پیشانی آن‌ها سنگینی می‌کند و ما باید این مهم را حفظ کنیم.
کد خبر: ۳۵۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ - 05August 2019

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» مشاور عالی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، هدف از سفرش به استان یزد را بازدید از محل حادثه طبس و مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد دانست و اظهار داشت: در پی مصوبه رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس هیأتی متشکل از رئیس سازمان هنری و امور سینمایی، رئیس امور موزه‌ها و یادمان‌ها و مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی از محل حادثه و بمباران هواپیماهای باقیمانده و همچنین اشیاء به جا مانده از آن حادثه بازدیدی خواهند کرد.

وی عنوان کرد: بعد از این سفر و بازدید، تحولات اساسی در محل حادثه سرنگونی بالگرد آمریکایی در صحرای طبس ایجاد خواهد شد.

مشاور عالی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حادثه طبس را عام الفیل دوم قلمداد کرد و یادآور شد: خداوند مردم ایران را حمایت کرد و این حادثه آبروی دشمنان ما را ریخت.

وی ادامه داد: شکست آمریکایی در صحرای طبس داغی بود کماکان بر پیشانی آن‌ها سنگینی می‌کند که ما باید این مهم را حفظ کنیم.

عصار مسیر طبس به مشهد را مهم دانست و عنوان کرد: جوانان و مردم زیادی از این مسیر به زیارت امام رضا (ع) می‌روند که با اجرای المان‌های قوی و موزه‌ای می‌توانند از این فضا بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اهمیت استفاده جوانان از موزه‌های دفاع مقدس بیان داشت: استان یزد در دوران دفاع مقدس بهترین رزمندگان را داشته و از شهرهای الگو در زمینه هشت سال جنگ تحمیلی است و فرماندهان شهید بسیاری را تقدیم نظام کرده است.

مشاور عالی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس متذکر شد: اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد نقش مهمی در حضور جوانان و استفاده آنان از موزه دفاع مقدس دارد و می‌تواند باور مقاومت، ایستادگی، رزمندگی در جوانان احیا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار