«ترامپ» به تیراندازی‌های مرگبار اخیر در آمریکا واکنش نشان داد

رئیس جمهوری آمریکا به تیراندازی‌های مرگبار اخیر در کشورش واکنش نشان داد و گفت: نمی‌توانیم اجازه بدهیم که خون کسانی که در «ال‌پاسو» تگزاس و «دیتون» اوهایو کشته شدند، هدر برود.
کد خبر: ۳۵۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸ - 05August 2019

موضع‌گیری «ترامپ» به تیراندازی‌های مرگبار اخیر در آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا امروز (دوشنبه) در پیام‌هایی توئیتری به تیراندازی‌های مرگبار این کشور در روزهای اخیر واکنش نشان داد.

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص ادعا کرد: نمی‌توانیم اجازه بدهیم که خون کسانی که در «ال‌پاسو» تگزاس و «دیتون» (در) اوهایو کشته شدند، هدر برود. این موضوع برای کسانی‌که به شدت زخمی شده‌اند هم مصداق دارد. ما هرگز نمی‌‌توانیم آن‌ها و پیشینیان‌شان را فراموش کنیم.

وی در این خصوص ادامه داد: جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها باید با هم متحد شده و قانون بررسی قوی سوابق وضع کنند و شاید هم این قانون را با اصلاح قوانین مهاجرت که به شدت به آن نیاز وجود دارد، در هم بیامیزند.

ترامپ در ادامه اضافه کرد: رسانه‌های کشور ما در زندگی و ایمنی مسئولیت بزرگی دارند. رسانه‌ های اخبار جعلی به انباشته شدن خشم و عصبانیتی که طی سال‌ های طولانی گذشته ایجاد شده است، کمک کرده‌‌اند. پوشش خبری منصفانه، متوازن و غیرمتعصبانه باید شروع شود وگرنه این مشکلات وحشتناک بدتر خواهند شد.

این در حالیست که دیروز یکشنبه بر اثر تیراندازی در پارکی در «شیکاگو» هفت نفر زخمی شدند.

این حادثه پس از حوادث خونین در «اوهایو» و «تگزاس» روی داد.

شایان ذکر است، تعداد قربانیان تیراندازی دیروز در شهر «دیتون» واقع در ایالت «اوهایو» در آمریکا نیز به ۲۶ نفر افزایش یافت.

خاطرنشان می‌شود، شنبه هفته جاری هم تیراندازی در «والمارت» در غرب «تگزاس» اتفاق افتاد که بر اثر این تیراندازی دست کم ۲۰ نفر کشته و ۲۲ تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار