پیکر پدر روحانی شهید«مسعود صالح‌فر» در اندیمشک تشییع شد

پیکر پاک پدر روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین«مسعود صالح‌فر» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اندیمشک در این شهر تشییع شد.
کد خبر: ۳۵۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸ - 07August 2019

تشییع پیکر پدر روحانی شهید«مسعود صالح‌فر» در اندیمشک

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، پیکر پاک پدر روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین «مسعود صالح‌فر» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اندیمشک در این شهر تشییع شد.

این مراسم از خانه پدر روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین«مسعود صالح‌فر» واقع در اندیمشک، کوی شهدا، خیابان ام البنین آغاز شد و مردم خوزستان با این پدر شهید وداع کردند.

پس از آن پیکر پاک پدر شهید صالح‌فر به دزفول منتقل شد و در قطعه شش گلزار شهدای شهیدآباد این شهر شهیدپرور آرام گرفت.

زنده‌یاد«احمد صالح‌فر» پدر روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین«مسعود صالح‌فر» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اندیمشک که در سال 1362 داغ فرزندش را دیده بود پس از تحمل 36 سال دوری میهمان فرزند شهیدش شد.

به گزارش دفاع پرس، روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین«مسعود صالح‌فر» فرزند احمد در تاریخ یکم فروردین‌ سال 1340 در شهر اندیمشک دیده به جهان گشود و در ابتدای دوران جوانی به حوزه علمیه رفت تا در علوم دینی تحصیل کند.

این دلیرمرد خوزستانی در سال‌های نخست جنگ تحمیلی استکبار جهانی علیه ایران به جبهه رفت و در تاریخ دهم اسفندسال  1362 به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در زمره 23 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار