معاون عملیات جمعیت هلال احمر در گفت‌و‌گو با دفاع پرس خبر داد

امدادرسانی به 451 هزار نفر از زائرین اربعین حسینی

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به زائرین اربعین حسینی در مرزهای کشور گفت: تا امروز به 451 هزار نفر امدادرسانی کرده ایم که پنج هزار و پانصد نفر درمان سرپایی شده اند.
کد خبر: ۳۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶ - 07December 2014

امدادرسانی به 451 هزار نفر از زائرین اربعین حسینی

ناصر چرخ ساز معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان دفاع پرس در خصوص امدادرسانی به زائرین اربعین حسینی در مرزهای منتهی به کشور عراق گفت: در مرزهای چزابه، شلمچه و مهران، پایگاه های اسکان موقت زائرین را دایر کرده ایم.

چرخ ساز افزود: علاوه بر این، جایگاه امداد رسانی و درمان نیز دایر شده اند، ضمن این که در مسیرهای تردد زائرین، پایگاه هایی برپا کرده ایم که اگر مشکلی پیش آمد، به رفع آنها اقدام کنیم.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان این که تا امروز به 451 هزار نفر امداد رسانی کرده ایم، اظهار داشت: از این تعداد، به 365 هزار نفر در شلمچه، 74 هزار نفر در چزابه و 11 هزار نفر در مرز مهران امدادرسانی کرده ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: از ابتدای این طرح که از تاریخ 7 آذر ماه بوده تا به امروز، در مجموع 279 هزار نفر اسکان موقت داده ایم.

چرخ ساز یادآور شد: در این طرح، پنج هزار و پانصد نفر درمان سرپایی شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها