معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت و گو با دفاع پرس؛

امدادرسانی به زائرین اربعین حسینی تا بازگشت کامل زائران

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: خدمت رسانی به زائرین در عراق تا فردا و در داخل مرزهای کشور، تا بازگشت کامل زائران ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶ - 14December 2014

امدادرسانی به زائرین اربعین حسینی تا بازگشت کامل زائران

ناصر چرخ ساز معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان دفاع پرس در خصوص امدادرسانی این سازمان به زائرین اربعین حسینی در داخل مرزهای کشور و کشور عراق گفت:  تا کنون در داخل مرزهای کشور به بالغ بر 500 هزار نفر خدمات ارائه شده است.

چرخ ساز افزود: در این امدادرسانی، درمان 7  هزار و هفتصد نفر به صورت سرپایی انجام شده و 80 مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در کشور عراق به هفتاد و یک هزار نفر امدادرسانی داشته ایم که شامل خدمت رسانی به سی و شش هزار نفر به صورت سرپایی و انتقال 260 نفر به مراکز درمانی بوده است.

وی با بیان این که شصت نفر در کشور عراق در قالب 25  تیم امدادی خدمت رسانی داشته اند، خاطرنشان کرد: در داخل کشور هم روزانه 330 نفر در 43 تیم امدادی، به زائرین خدمت رسانی کرده اند.

چرخ ساز در پاسخ به این سوال که خدمت رسانی نیروهای امدادرسانی تا  چه زمانی ادامه دارد؟ اظهار داشت: این خدمت رسانی در کشور عراق تا فردا و در داخل کشور تا زمانی که زائرین به کشور بر می گردند ادامه دارد که این پروژه احتمالا تا پایان هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها