صدور بیانیه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به مناسبت روز خبر نگار

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبر نگار بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۳۵۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ - 08August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، 17 مرداد همزمان با سالگرد شهادت «صارمی» روز خبرنگار نام گرفته است که هر ساله مراسمی برای اصحاب رسانه برگزار می‌شود و از زحمات این قشر از جامعه که پا به پای همه مسئولان در کار هستند تا به عموم مردم اطلاع رسانی کنند و آگاهی بخشی دهند تقدیر و تشکر می‌شود.

امروز نیز به مناسبت روز خبرنگار سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان روز خبرنگار را با صدور بیانیه‌ای به خبرنگاران، اصحاب رسانه و اعضای خانه مطبوعات استان همدان و سراسر کشور تبریک گفت و با ارسال این بیانیه به خانه مطبوعات استان همدان از زحمات این قشر همیشه در صحنه و افسران جنگ نرم قدرانی کرده باشد.

متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما خبرنگار ها برای تهیه و تنظیم اخبار، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.۸۰/۸/۲۳ (حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی)

هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود‌ صارمی و روز خبرنگار، فرصت مناسبی برای بازخوانی کارنامه سراسر شور و شعور خبرنگاران متعهّد رسانه‌های آشنا به رسالت شغل مقدّس اطلاع رسانی برای آگاهی‌بخشی و بصیرت بخشی به ملّت بزرگ و فهیم ایران، بویژه در صحنه‌های دفاع مقدس، سرنوشت‌ساز و حسّاس میهن اسلامی به شمار می‌رود.

کسی نمی‌تواند منکر نقش خطیر رسانه‌ها در جامعه باشد و بی‌جهت نیست که «روز خبرنگار» فرصت مناسبی برای شناسایی و بررسی ابعاد و نقش رسانه‌هاست. این روز بزرگ تداعی‌گر حساسیت چشمان بیدار و اذهان روشنی است که با قلم توانای خویش، تاثیرات شگرف در دوران انقلاب، دفاع مقدس و لحظات تاریخ‌ساز را در کشور جمهوری اسلامی ایران باعث می‌شوند.

اصحاب رسانه بویژه خبرنگاران فهیم و بصیر ایرانی و استان همدان می‌توانند با خلاقیت، هوشمندی و اتخاذ شیوه‌های کارآمد، مؤثر، متفاوت و توأم با انصاف و واقع گرایی، اهداف شوم و رفتارهای دروغین رسانه‌های سلطه‌ را افشا و منافع و مصالح سلطه‌گران و قدرت‌های زورگوی جهانی را به چالش بکشانند و با شناسایی و حمله به نقاط آسیب‌پذیر جریان خبری - اطلاع‌رسانی دشمنان انقلاب و نظام، قدرت‌ رسانه‌ای ایران اسلامی را در این مصاف نابرابر و معنادار به آنان تحمیل کنند.

فرا رسیدن روز خبرنگار، روز رعایت حریم قلم و اندیشه، را به تمامی خبرنگاران پرتلاش عرصه دانایی، آزادی، امید و همدلی در کشور و بویژه استان همدان تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق از درگاه خداوند متعال برای این جهادگران و افسران جنگ نرم را دارم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان همدان

سرتیپ دوم پاسدار

مهدی ظفری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها