مدیرکل حفظ آثار فارس:

خبرنگاران طلایه‌داران جبهه دانایی هستند

سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به اصحاب رسانه استان فارس تبریک گفت.
کد خبر: ۳۵۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ - 09August 2019

پیام تبریک مدیرکل حفظ اثار دفاع مقدس فارس به مناسبت روزخبرنگاربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس ار شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» به مناسبت سالروز شهادت «محمود صارمی» با صدور پیامی این روز را به تمامی اصحاب رسانه استان فارس تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

هفدهم مرداد به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار متعهد و شجاع، شهید «محمود صارمی» به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، این روز فرصت ارزشمندی است برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای رسانه و کسانی که در راه برافراشتن بیرق بزرگ آگاهی بخشی، پاسداری و حراست از اندیشه انقلابی، خالصانه و بی ادعا نثار کرده اند.

خبرنگاران طلایه داران جبهه دانایی و آگاهی به عنوان دیده‌بانان جامعه در هدایت افکار عمومی نقش مهمی بر عهده دارند تلاشهای صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه قابل تقدیر و تحسین است، خبرنگاران به عنوان چشمان تیزبین و زبان گویای مردم، با قلم و اندیشه خود دلسوزانه به بیان حق و دفاع از مصالح عموم می پردازند.

این پیام می افزاید: قطعا گام برداشتن در مسیر روشنگری، اطلاع رسانی، مطالبه گری و تنویر افکار عمومی، ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت، وظیفه و رسالت سنگینی است که جز با خدمت صادقانه، همت مجاهدانه، صبر و بردباری میسر نخواهد شد.

اینجانب، به نمایندگی از خانواده بزرگ ایثارگران، روز باشکوه تلاشگران این عرصه را تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، تلاش وهمت شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی ارج می‌نهم و امیدوارم در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت کوشا باشید و در از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفيق روز افزون مسئلت دارم.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار