دیدار فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی قزوین با خانواده‌های شهدا

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح قزوین با حضور در منزل تعدادی از شهدا و جانبازان این استان از خانواده‌های معظم آن‌ها تجلیل کردند.
کد خبر: ۳۵۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ - 11August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح قزوین با حضور در منزل تعدادی از شهدا و جانبازان این استان از خانواده‌های معظم آن‌ها تجلیل و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در این دیدار که با حضور سردار «داود غیاثی‌راد» نماینده ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ دوم «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین، امیر سرتیپ دوم «بابک جلالی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین، سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان، «حمیدرضا خانپور» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین به همراه جمعی از مسئولان ایثارگران ارتش، سپاه و نیروی انتظامی و دیگر مسئولان استان برگزار شد، با خانواده‌های شهیدان «حسن و محسن اللهیاری» از سپاه، شهید «علی اکبر عابدینی» از بسیج، شهید «خلیل عزتی» از ارتش، شهید «قاسم نقدی» و «مجید فراهانی» از نیروی انتظامی و همچنین جانباز و رزمنده سرافراز «رضا مرادزاده» دیدار شد و از خانواده های این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

سردار «داود غیاثی راد» در این دیدار ضمن تاکید بر ارزش‌گذاری و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت: شهدا و جانبازان نماد مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در پهنه‌های جهان محسوب می‌شوند و اقتدار و امنیت امروز ما مرهون جانفشانی‌های آنان است.

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: اینکه چند شهید از یک خانواده تقدیم انقلاب و یک تفکر می‌شود در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود و این نشان از پایمردی و اعتقاد خاص به یک ایدئولوژی که برخاسته از اسلام ناب محمدی است می‌باشد و دشمنان از همین موضوع واهمه دارند و به خود جرأت و جسارت تعرض به خاک میهن اسلامی ایران را نمی‌دهند.

امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: ما هر چه داریم مرهون از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است که موجب شده امروز بدون اتکا به شرق و غرب روی پای خود بایستیم و با تکیه بر ظرفیت‌های جوانان نخبه و کاردان ایران، قله‌های موفقیت جهانی را در تمامی عرصه‌ها کسب کنیم.

وی متذکر شد: یکی از برنامه‌های اصلی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس سرکشی و دیدار با خانواده‌های شهداست که امیدواریم با نشر دلاورمردی های این عزیزان مسیر حق که همانند چراغ هدایت محسوب می شود به نسل های بعدی انقلاب منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها