مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

تولید ارکسترال موسیقی شهدای غواص در بوشهر

«علی صفری» گفت: قطعه ارکسترال موسیقی شهدای غواص با عنوان «رها در بند» در صدا و سیمای مرکز استان بوشهر با مساعدت و مشارکت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تولید شد.
کد خبر: ۳۵۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ - 18August 2019

تولید ارکسترال موسیقی شهدای غواص در بوشهر

«علی صفری» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با بیان اینکه موسیقی یکی از بهترین و مهیج‌ترین ابزار به اوج رسیدن احساسات انسانی محسوب می‌شود اظهار داشت: موسیقی می‌تواند به عنوان وسیله‌ای جهت ترویج و اشاعه ارزش‌های حماسه دفاع مقدس بکار گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه موسیقی دفاع مقدس موسیقی آوازی بود گفت: وظیفه موسیقی در دوران دفاع مقدس رزمندگان  روحیه دادن به رزمندگان اسلام در پشت خاکریزها و خط مقدم بود. 

صفری با تأکید بر اینکه استفاده از موسیقی جهت شور رزمندگان در راه دفاع از آرمان‌های وطن پرستانه یکی از زیر شاخه‌های موسیقی حماسی به شمار می‌آید تصریح کرد: قطعه ارکسترال موسیقی شهدای غواص با عنوان «رها در بند» در صدا و سیمای  مرکز استان بوشهر با مساعدت و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تولید شد.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر خاطرنشان کرد: شاعر این اثر «منوچهر بایندری»، آهنگساز «اکبر ابراهیمی» و به خوانندگی «ساسان نوذری» تدوین و تولید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار