امیرعبداللهیان:

ادبیات حاکم بر کاخ سفید، ترغیب‌کننده رشد تروریسم در جهان است

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل گفت: آمریکا به اقدامات مداخله‌جویانه در منطقه ادامه می‌دهد و ادبیات تند حاکم بر کاخ سفید ترغیب‌کننده رشد تروریسم و افراط‌گرایی در جهان است.
کد خبر: ۳۵۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ - 21August 2019

ادبیات حاکم بر کاخ سفید، ترغیب کننده رشد تروریسم در جهان استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «لوان جاگاریان» سفیر روسیه در تهران با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیر کل امور بین الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به همکاری های دو کشور در زمینه‌های مختلف پارلمانی، سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: روابط پارلمانی تهران مسکو نمونه خوبی برای توسعه مناسبات در همه زمینه ها به شمار می‌رود.

وی افزود: مناسبات پارلمانی و سیاسی دو کشور ممتاز است لیکن با توجه به ظرفیت‌های گسترده موجود در دو کشور،  همکاری های اقتصادی _ فرهنگی نیازمند شتاب بیشتری است.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل با اشاره به اقدامات خلاف عرف آمریکا در منطقه و جهان، خاطرنشان کرد: آمریکا به اقدامات تحریک آمیز و مداخله جویانه در منطقه ادامه می‌دهد و ادبیات تند حاکم بر کاخ سفید ترغیب کننده رشد تروریسم و افراط گرایی در جهان است.

سفیر روسیه در تهران نیز با استقبال از گسترش مراودات دو کشور گفت: رفت و آمدهای سیاسی مقامات دو کشور به تقویت همکاری‌ها و تعاملات بین دو کشور ایران و روسیه کمک می‌کند.

در این دیدار علاوه بر مناسبات پارلمانی، طرفین بر راه حل سیاسی در یمن و بر اهمیت تمرکز بر راه حل سیاسی و مذاکره در کشمیر تاکید کرده و نگرانی خود را از شرایط کنونی ابراز داشتند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها