عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«مقاومت» تنها راه مواجهه با دولت‌هایی همچون آمریکا است

ولی‌الله نانواکناری گفت: مقاومت دستاوردهای بزرگی برای کشورمان به ارمغان آورده است؛ به نوعی که این دستاوردها نشان می‌دهد جمهوری اسلامی مسیر درستی را با تکیه به راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دنبال کرده، این مقاومت موجب پیروزی‌های مختلف در برابر دولتمردان آمریکایی شد.
کد خبر: ۳۵۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۴ - 23August 2019

///ولی‌الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه کشورمان بین دو مسیر تحمیلی به ملت ایران یعنی «جنگ» یا «مذاکره» مسیر سومی تحت عنوان «مقاومت» را انتخاب کرد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی در شرایط کنونی مسیر مقاومت را انتخاب کرد زیرا نه دنبال تنش است و نه حاضر به سازش و مذاکره مجدد با دولت آمریکا.

این مقام مسوول با توجه به اوج کینه‌ورزی دولتمردان آمریکایی علیه ملت و کشورمان افزود: مقاومت دستاوردهای بزرگی برای کشورمان به ارمغان آورده است؛ به نوعی که این دستاوردها نشان می‌دهد جمهوری اسلامی مسیر درستی را با تکیه به راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دنبال کرده، این مقاومت موجب پیروزی‌های مختلف در برابر دولتمردان آمریکایی شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت‌هایی که ما در منطقه به دست آوردیم و ناکامی‌هایی که نصیب دولت آمریکا شد، ماحصل مقاومتی است که ملت ایران سرلوحه تمام برنامه‌ها و فعالیت‌ها قرار داده است؛ لذا پس از این هم مسیر مقاومت را ادامه خواهیم داد و به هیچ عنوان با دولتمردان آمریکا مجددا مذاکره نخواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در خصوص برجام و تامین منافع خود نیز کوتاه نخواهیم آمد و با توجه به عدم‌تعهدپذیری اروپایی‌ها در توافق برجام، گام سوم کاهش تعهداتمان در این قرارداد را قاطعانه برخواهیم داشت، زیرا اقدام عملی از سوی طرف‌های مقابل ندیدیم.

این نماینده خانه ملت تصریح کرد: جمهوری اسلامی در اجرای تصمیم‌هایی که در ارتباط با برجام و شرایط منطقه و روابط با کشورهای دیگر اتخاذ کرده، قاطعانه عمل می‌کند، آزادی نفتکش گریس1 در نتیجه مقاومت نیز ما را در اجرای تصمیم‌های خود مصمم‌تر کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها