بیانیه ارتش به مناسبت روز صنعت دفاعی:

نیروهای مسلح به نقطه اثر گذار در معادلات نظامی منطقه رسیده‌اند

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: نیروهای مسلح به نقطه‌ای اثرگذار در معادلات نظامی و سیاسی منطقه رسیده‌اند.
کد خبر: ۳۵۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ - 21August 2019

بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز صنعت دفاعیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۳۱مرداد روز صنعت دفاعی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی نماد خودباوری کشوری است که امروز با اتکا به جوانان متعهد و متخصص به نقطه‌ای از توانمندی رسیده‌که اغلب نیازهای تجهیزاتی نظامی و دفاعی خود را در داخل تولید و بومی سازی کرده و تدبیر راه گشای معمار کبیر انقلاب امام راحل عزیز و رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی )مبنی بر «ما می‌توانیم» را محقق کرده است.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که همواره در تحریم‌های ظالمانه و مستمر دشمنان نظام قرار داشته اند با استعانت از خداوند متعال و با اتکا به سرمایه انسانی و توانمندی‌های خود، در طول این ۴۰ سال، توانسته‌اند با طراحی و ساخت تجهیزات نظامی نه تنها بازدارندگی لازم را در مقابل تهدیدات ایجاد کنند بلکه به نقطه‌ای مطلوب و اثرگذار در معادلات نظامی و سیاسی در منطقه برسند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز توانسته است در طول بیش ازچهار دهه با ایجاد تغییرات اساسی و تحولات لازم در طراحی و تولیدات نیازهای دفاعی متناسب با شرایط تهدید، با کمک دانشمندان جوان خود و وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح، مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی کشور عزیزمان، نیازهای خود در زمین هوا ودریا را تامین کرده و تحیّر بیگانگان را برانگیزد و نقطه اتکا و قوت مردم و دست بلند نظام در مقابل زورگویی های دشمنان باشد.

امروز ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب نیز با اتکا بر همت والا و توانمندی بی نظیر جوانان برومند این مرز و بوم در حوزه صنایع دفاعی، با سرمایه ‌گذاری و اعتماد بر جوانان و دانشمندان خود از هر سد و مانعی در رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی، همچون هشت سال جنگ تحمیلی، عبور خواهدکرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک روز صنعت دفاعی به غیور مردان وزارت دفاع و آحاد تلاش گران عرصه صنایع دفاعی کشور و مراکز علمی ، دانشگاهی و صنعتی و گرامی داشت مقام شامخ شهیدان همیشه زنده این حوزه، تاکید می کند مسیر روشن خودباوری و خوداتکایی را با بهره مندی از قابلیت‌ها و توانمندی‌های نیروهای مسلح و همراهی و همدلی جهادگران عرصه صنعت دفاعی کشور، تحت منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا، امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) با سرعت بیشتری خواهد پیمود، ان‌شاالله.

انتهای پیام 341

نظر شما
پربیننده ها