سردار کارگر خبر داد؛

یکصد هزار پیشکسوت دفاع مقدس هفتم مهر تجلیل می‌شوند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تجلیل یکصد هزار پیشکسوت دفاع مقدس همزمان در سراسر کشور در هفتم مهر سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۵۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰ - 26August 2019

یکصد هزار پیشکسوت دفاع مقدس هفتم مهر تجلیل می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، نشست پیشکسوتان جهاد و مقاومت و مسئولان کانون‌های بازنشستگان جهاد و نیرو‌های مسلح استان قم با موضوعات چگونگی نقش آفرینی پیشکسوتان در جامعه، ارتقاء منزلت اجتماعی پیشکسوتان و نحوه تکریم و تجلیل از آنان برگزار شد.

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی سخنانی در این نشست، روز مباهله و اعیاد گذشته را تبریک گفت و با اظهار خرسندی از سفر به قم اظهار داشت: خیلی‌ها حسرت می‌خورند که کاش در کربلا و با یاران سیدالشهدا (ع) می‌بودند و از آن حضرت دفاع می‌کردند.

وی با بیان اینکه خیلی از همرزمان ما که شهید شدند، از اولیاءالله بودند، افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس در برهه‌ای از زمان، نعمتِ با امام بودن و با شهدا بودن را درک کرده‌اند و امروز باید قدردان این نعمت و نیز نعمتِ حضور در دوران رهبری رهبر معظم انقلاب باشند.

سردار کارگر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش‌های تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در سال‌های گذشته و تاثیرات شگرف آن، خاطرنشان کرد: امسال بنا داریم در هفتم مهر، همزمان در سراسر کشور از یکصد هزار پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل کنیم.

وی تاکید کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس باید با شبکه‌های مجازی در ارتباط بوده و با برنامه‌های لازم، احساس اثربخشی در جامعه داشته باشند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: عمده مسائل مربوط به پیشکسوتان و بازنشستگان نیرو‌های مسلح، موضوع معیشت و درمان آنان است و باید در این راستا یک حرکت و تحول جهادی و معنوی صورت پذیرد.

در این نشست، رییس اداره بازنشستگی نیرو‌های مسلح، روسای کانون‌های پیشکسوتان سپاه، آجا و ناجا و وزارت دفاع و جهاد کشاورزی، سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت، نماینده پیشکسوتان نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و نماینده پیشکسوتان تیپ مستقل ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در مورد بازنشستگان نیرو‌های مسلح پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار