فرمانده سپاه کردستان:

تکریم مردم وظیفه اصلی یک مدیر است/ ۸۰ درصد کارمندان استان کردستان بسیجی هستند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تکریم مردم را وظیفه اصلی یک مدیر دانست و گفت: رضایت مردم باید سرلوحه کار مسوولین باشد.
کد خبر: ۳۵۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ - 27August 2019

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «محمدحسین رجبی» فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در آیین گرامیداشت روز کارمند که با حضور تمامی مسوولین ادارات استان کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند، از زحمات و خدمات همه دولتمردان خدوم و متعهد تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: در جامعه و نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه کسانی که نام زیبای بسیجی را به خود می گیرند، باید تواضع لازم را در برخورد با مردم داشته باشند.

سردار رجبی با بیان ویژگی‌های کارمندان ادامه داد: روز کارمندی، روز تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه پیشرفت و آبادانی در هر گوشه از ایران اسلامی باید از مهمترین اهداف و دغدغه یک مدیر و مسوول باشد، افزود: استان کردستان دارای ظرفیت‌های بالایی است که در بسیاری از موارد برای رفع هر معضل و هر مشکلی نیاز به در کنار هم بودن و یک دست عمل کردن داریم.

رجبی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «کسی که در کشور و در شرایط جنگ اقتصادی مشغول به تولید است یک رزمنده است»، افزود: هر کدام از فرمایشات گهربار رهبری حاوی کلید واژه‌هایی بود که همه کارمندان و مسوولین با دقت در آن می‌توانند افراد شایسته در حوزه کاری خود باشند.

وی خطاب به مسوولین استانی افزود: بسیاری از مسولین بر حسب عادت و روال اداری یک کار یک ماهه را در عرض یک سال انجام می‌دهند و این در حالی است که از مدیران و مسئولین انتظار می‌رود در جهت حل مشکلات مردم،توسعه، عمران و آبادانی استان تلاش کنند.

 رجبی در پایان افزود: امیدوارم تمام دولتمردان با همدلی و همزبانی و با روحیه مجاهدانه و انقلابی هر چه بیشتر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری و همچنین محقق کردن اهداف عالیه ادارات استان بتوانند گام‌های بلندی را برای ترقی و خدمت به مردم بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار