جبهه‌مردمی آزادی فلسطین: در صورت درگیری با اسرائیل، در کنار مقاومت می‌ایستیم

یکی از گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد که در صورت درگیری نبرد با رژیم صهیونیستی، این گروه در کنار محور مقاومت خواهد ایستاد.
کد خبر: ۳۵۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱ - 27August 2019

جبهه‌مردمی آزادی فلسطین: در صورت درگیری با اسرائیل، در کنار مقاومت می‌ایستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مسئول اداره سیاسی جنبش «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» (الجبهة الشعبیة لتحریر فلسطین) بعد از تعرض رژیم صهیونیستی به این جنبش اعلام کرد که همه گروه‌های مقاومت فلسطین در خط مقابله با این رژیم هستند.

«ماهر الطاهر» سه‌شنبه (پنج شهریور) در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «المیادین» گفت که این جنبش به عنوان بخشی از محور مقاومت در منطقه دفاع از لبنان، سوریه و عراق را وظیفه خود می‌داند.

او با بیان اینکه «محور مقاومت مانع جنگ است و نه به دنبال جنگ»، اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در منطقه را «ماجراجویی» دانست که بدون پاسخ نخواهد ماند.

الطاهر گفت که «گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی»، شاخه نظامی جبهه مردمی آزادی فلسطین در هر درگیری با رژیم صهیونیستی مشارکت خواهند کرد.

او تأکید کرد که نبرد هر یک از بخش‌های محور مقاومت همه را در برخواهد گرفت و جبهه مردمی آزادی فلسطین بخشی از این نبرد خواهد بود.

رژیم صهیونیستی اخیرا چند پهپاد به مناطقی در لبنان و عراق فرستاده و آن‌ها را هدف قرار داده است. این رژیم بامداد دوشنبه این هفته، مقر جبهه مردمی آزادی فلسطین در «قوسایا» واقع در «البقاع» (شرق لبنان)، نزدیک مرز سوریه را هدف حمله قرار داد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها