صفارهرندی:

دوره امتیازدهی قجری گذشته است/ ایده‌های مذاکره با دشمن فراموش شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دوره امتیازدهی قجری گذشته است و به هیچ قیمتی در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های کشور کم نمی‌گذاریم.
کد خبر: ۳۵۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ - 29August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «محمدحسین صفارهرندی» وزیر اسبق ارشاد صبح امروز در جمع مردم خلخال اظهار کرد: ایران اسلامی با افتخار با تمامی هجمه‌های دشمنان مقابله کرده و استکبار باید بداند که دوره امتیازدهی قجری سپری شده است.

وی با تبریک هفته دولت و بیان شخصیت شهید رجایی و باهنر در مقام خدمت به مردم گفت: بنده دو سال افتخار شاگردی شهید رجایی را داشتم و در همین مدت ایشان را فردی مردمی، جدی‌ و تلاش‌گر شناختم.

وزیر سابق ارشاد تصریح کرد: تراز دولت‌مردی نگاه به مردم و توجه به آنان است و الگویی همچون شهید رجایی و باهنر باید سرلوحه عمل مسؤولان قرار گیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این موضوع که این روز‌ها عده‌ ای حرف از مذاکره دوباره می‌زنند، گفت: این افراد باید بدانند ملت ایران اسلامی در برابر هجمه‌ها و تلاش دشمن برای نفوذ گزینه مقاومت را انتخاب کرده‌اند و ایده‌های مذاکره با دشمن باید فراموش شود.

وی با تاکید بر لزوم حفظ اقتدار دفاعی و اقتصادی کشور تصریح کرد: مسؤولان اجرایی کشور باید در مقابل دشمن با اقتدار سخن بگویند چرا که عقب‌نشینی در مقابل دشمنان باعث هجمه گسترده‌تر آنان خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک هفته دولت، این هفته را هفته سپاس‌گذاری از دولت‌مردان عنوان کرد و گفت: تابلوی خدمت‌گذاری به مردم در صالح بودن، پاکی و خدمت صادقانه است.‌

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار