آذری جهرمی:

مقاومت در برابر تحریم‌ مرهون حماسه‌های شهدا است / صیانت از سرمایه مردم موجب عزتمندی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی مرهون رشادت‌ها و حماسه‌های شهدا و جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۵۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ - 29August 2019

مقاومت در برابر تحریم‌ و فشار اقتصادی دشمن مرهون حماسه‌های شهدا است / صیانت از سرمایه مردم موجب عزتمندی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمدجواد آذری‌جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز در یادواره شهدای روستای نیمور بخش کجور شهرستان نوشهر اظهار داشت: حفاظت از خون شهدا، حفاظت از بیت‌المال است و اگر قرار است عزت داشته باشیم از سرمایه مردم باید صیانت کنیم.

وی گفت: ملت ایران امروز به برکت خون شهدا در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی ایستاده است و این مقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی مرهون رشادت‌ها و حماسه‌های شهدا و جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وزیر ارتباطات افزود: استکبار جهانی به اشکال مختلف ملت ایران را مورد تهدید قرار داده و اما ملت در برابر این تهدیدها خم به ابرو نیاورد، به گونه‌ای که با قاطعیت شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند و همه این موارد به پشتوانه خون شهدا است.

وی گفت: نکته دیگر آنکه در شرایط فعلی دیده می‌شود که دشمن با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها نتوانست ملت را به زانو درآورد و در خواست مذاکره می‌کند همه این موارد به برکت خون شهدا است.

آذری جهرمی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: امروز راز محبوبیت شهید رجایی به این خاطر است که او معتقد بود مشکلاتی اگر در کشور وجود دارد در ابتدا متوجه مسئولان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان نوشهر، علاوه بر شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی، سالن ترمینال فرودگاه این شهر و ۱۷۵ پروژه در بخش‌های آی تی و ارتباطات استان مازندران را افتتاح کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها