امام جمعه موقت بندر دیر:

رژیم صهیونیستی دور جدیدی از تنش‌آفرینی در منطقه را شروع کرده است

حجت‌الاسلام ابراهیم بحرانی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دور جدیدی از تنش‌آفرینی در منطقه را شروع کرده است، گفت: دلیل این حملات جبران شکست‌های گذشته رژیم صهیونیستی است که در برنامه‌های خود در منطقه ناکام ماند.
کد خبر: ۳۵۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ - 30August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام ابراهیم بحرانی امام جمعه موقت بندر دیر در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری، اظهار داشت: استعمار انگلیس با سیاست اختلاف‌افکنی بین کشورها و دولت ها و ملت‌های مسلمان به دنبال تجزیه مناطق مسلمان نشین و شیعه‌نشین است و وضعیت کشمیر یکی از نشانه‌های خباثت استعمار پیر انگلیس است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دور جدیدی از تنش‌آفرینی در منطقه را شروع کرده است، تأکید کرد: دلیل این حملات جبران شکست‌های گذشته رژیم صهیونیستی است که در برنامه های خود در منطقه ناکام ماند و این دست و پا زدن‌های اخر این رژیم است و شاهد تحقق پیش‌بینی رهبر فرزانه انقلاب هستیم.

بحرانی درباره جشن عاطفه‌ها عنوان کرد: مردم در دوران جنگ، سیل، زلزله و حوادث گوناگون خوش درخشیده‌اند و  انتظار است در زمینه کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت نیز همکاری کنند.

خطیب جمعه دیر با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: در دولت اسلامی باید تمام سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و ارزش‌گذاری‌ها و اولویت‌بندی‌ها براساس اسلام باشد.

امام جمعه موقت بندر دیر با بیان اینکه بر اساس اسلام می‌توانیم هم به رفاه و هم سعادت اخروی برسیم، افزود: در نظام اسلامی کارگزاران بواسطه مردم انتخاب می‌شوند که این انتخاب هم باید بر اساس اسلام باشد.

وی ادامه داد: این طور نباشد که در هنگام انتخابات بر اساس سلایق شخصی و حزبی  و جناحی عمل  کنیم و بعد بگوییم چرا فرد انتخاب شده بر اساس اسلام با ظلم و فساد برخورد نمی‌کند یا اینکه رهبری جلوی فساد را نمی‌گیرد.

بحرانی گفت: برخی مسائل حاشیه‌ای مانند انتخاباتی کردن زودرس فضای کشور یا برخورد نکردن با برخی هنجارشکنی‌ها مانند مسئله حجاب یا تبدیل برخی از فروع و مسائل جزئی مثل کنسرت‌ها به عنوان یک مسئله اصلی در کشور، حاشیه‌هایی است که خدمت به مردم را از دولت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هدف نهضت عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود که باید همه در این راستا حرکت کنیم، عنوان کرد: به خدمت‌گزاران حسینی توصیه می‌کنم همه مجالس باید در امتداد نهضت حسینی باشد و باید مردم را با راه امام حسین(ع) و شهدای کربلا آشنا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها