آیت‌الله جنتی خطاب به رئیس قوه قضائیه:‌

داد‌گاه‌های علنی را بیشتر کنید تا امید مردم بیشتر شود

رئیس مجلس خبرگان رهبری خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: اقداماتتان را پیگیری کنید و به مردم گزارش کار بدهید و داد‌گاه‌های علنی را بیشتر علنی کنید تا مردم با چشم خود ببینند و امیدشان بیشتر شود.
کد خبر: ۳۶۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ - 31August 2019

داد‌گاه‌های علنی را بیشتر کنید تا امید مردم بیشتر شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، نشست هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری امروز تشکیل شد.

در ابتدای این نشست، آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در سخنانی به تبیین مهم‌ترین مسائل داخلی و بین المللی پرداخت.

رئیس مجلس خبرگان رهبری بر استمرار اقدامات قاطع رئیس قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد و مفسدان اقتصادی تاکید کرد.

آیت‌الله احمد جنتی اهداف قیام حضرت امام حسین علیه‌السلام در امر معروف و نهی از منکر، بالاترین منکرات را مفاسد اقتصادی، زورگویی‌ها و رباخواری‌ها برشمرده و برخورد با آن را ضروری دانست.

وی تصریح کرد: رباخواری مردم را بیچاره کرده و این مفسده از بالاترین منکراتی است که متاسفانه شایع می‌شود و بسیاری برای پرکردن جیب رباخواران، بالاجبار همه دارایی خود را حراج می‌کنند و بی‌خانمان می‌شوند.

آیت الله جنتی با قدردانی از اقدامات حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در برخورد با مفاسد اقتصادی، اظهار داشت: کاری که رئیس قوه قضائیه می کند امید آفرینی برای مظلومانی است که در دوره انقلاب طعم تلخ ظلم را چشیده‌اند.

وی بار دیگر خطاب به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: اقدامات بسیار خوبی کرده اید، تاکید می کنم که قاطعانه ادامه دهید که کارتان علوی و حسینی است و حتما مورد توجه ایشان است.

آیت‌الله جنتی خطاب به رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: اقداماتتان را پیگیری کنید و به مردم گزارش کار بدهید، هرچند مردم فهمیده‌اند که چه می‌کنید اما گزارش تفصیلی بیشتری به ملت دهید.

وی تاکید کرد: داد‌گاه‌های علنی را بیشتر علنی کنید تا مردم با چشم خود ببینند و امیدشان بیشتر شود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری معضلات فرهنگی را از دیگر منکرات دانست و لزوم تدبیر برای مقابله با آن را ضروری دانست.

آیت‌الله جنتی صیانت از حجاب و عفاف را مساله‌ای مهم برشمرد و تصریح کرد: همه کسانی که در فرهنگ‌سازی در جامعه نقش دارند باید کاری کنند که این مساله کنترل و متوقف شود وگرنه بیشتر می‌شود و دشمن از آن سوء استفاده می‌کند.

وی جلوگیری از بدحجابی و قانع کردن افرادی که به علت ناآگاهی به حجاب و عفاف توجه ندارند در چارچوب فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و با هشدار درباره بی‌توجهی به حجاب و عفاف افزود: افرادی که به این مساله توجه ندارند بدانند که این منکر علاوه بر این که خلاف است به معضلات دیگری مانند افزایش طلاق در خانواده‌ها سرایت می‌کند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری از نمایندگان این مجلس خواست که در این حوزه‌ها نیز نقش داشته باشند و در اجلاس رسمی آینده این مجلس، نقش موثری در مسائل اقتصادی و فرهنگی ایفا کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار