شلیک سه موشک بالستیک یمن به جنوب عربستان

ارتش یمن و انصارالله در ادامه حملات موشکی خود به مواضع شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی، سه موشک بالستیک به سمت جنوب عربستان شلیک کرد.
کد خبر: ۳۶۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵ - 31August 2019

شلیک 3 موشک بالستیک یمن به جنوب عربستانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نیروهای موشکی ارتش یمن و انصارالله روز شنبه چند فروند موشک بالستیک «زلزال-1» را به سمت گذرگاه «عُلب» بین عسیر و صعده شلیک کردند.

شبکه المسیره گفت که این موشک‌ها به سمت مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در نزدیکی گذرگاه «عُلب» در حدفاصل منطقه عسیر و صعده شلیک شده‌اند.

از سوی دیگر، پایگاه خبری انصارالله گزارش داد که ائتلاف سعودی روز شنبه بیش از 25 راکت به سمت منازل مسکونی غیرنظامیان یمنی در شهر محاصره شده الدریهمی در غرب یمن شلیک کرده است.

منابع یمنی می‌گویند که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز روز شنبه همچنین 11 بار به شهرستان «حرض» استان حجه واقع در شمال غربی یمن حمله کردند.

نیروهای یمنی دیشب (جمعه) نیز چهار فروند موشک بالستیک «زلزال-1» را به سمت محل تجمع مزدوران ائتلاف در نزدیکی گذرگاه مرزی «عُلب» شلیک کردند.

ارتش یمن اعلام کرده است، تا زمانی که محاصره این کشور از سوی ائتلاف متجاوز سعودی و اماراتی متوقف نشود و حملات هوایی ادامه داشته باشد، «پاسخ‌های موشکی و پهپادی» یمنی‌ها نیز به داخل عربستان و فرودگاه‌های این کشور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار