حجت‌الاسلام دهقان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بهترین معروف مقابله با ظلم و ستم ظالمان و مستکبران است

امام جمعه خاش گفت: بهترین امر به معروف و نهی از منکر، مقابله با ظلم و ستم ظالمان و مستکبران و ایستادگی و مقاومت در جبهه‌های مختلف است.
کد خبر: ۳۶۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ - 01September 2019

بهترین معروف مقابله با ظلم و ستم ظالمان و مستکبران استحجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: بهترین امر به معروف و نهی از منکر، مقابله با ظلم و ستم ظالمان و مستکبران و ایستادگی و مقاومت در جبهه‌های مختلف است.

وی افزود: دهه نخست ماه محرم و هفته امر به معروف فرصتی ارزشمند برای تبیین ارزش‌های اسلامی و انقلابی و آگاه سازی مردم است.

امام جمعه خاش بیان کرد: امروزه در جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی و جنگ نرم قرار داریم و باید با بینش و بصیرت و حضور فعال و موثر در صحنه بتوانیم نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

وی ناکارآمدی برنامه‌های دشمنان را در ولایت مداری، اجرای دستورات اسلامی و عمل به احکام متعالی اسلامی و محور قرار دادن دین عنوان و تاکید کرد: امام حسین (ع) با نگاه احیای اسلام و دین و سنت های جد بزرگوارش قیام و با ظلم و ستم و بی عدالتی های حکومت فاسد یزیدی به مقابله برخواستند و هم اینک بعد از گذشت حدود پانزده قرن نام ایشان و نهضت و قیام تاریخی شان در دنیا جاودانه است.

امام جمعه خاش ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام و نهضت حسینی بوده و ملت بزرگ کشورمان با تاسی از حرکت ارزشمند حضرت ابا عبدالله الحسین توانستند، حکومت طاغوتی را نابود و در چهار دهه از عمر انقلاب نیز با دشمنان استکباری مقابله کنند.

حجت الاسلام دهقان با تاکید بر اینکه در جنگ اقتصادی باید به رونق تولید و اشتغال اهمیت داده شود و رزمندگان جنگ اقتصادی بیش از این تقویت شوند، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران انتظار می‌رود که با هر گونه فساد و ظلم و بی عدالتی مقابله شود که در این راستا دستگیری مجرمان اقتصادی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

حجت الاسلام دهقان افزود: حمایت از تولید کنندگان و مقابله با گرانی‌های کمرشکن باید به عنوان یک اولویت و شاخص در دستور کار مسئولان در دولت و حوزه قضایی و دستگاههای امنیتی و نظارتی باشد.

وی گفت: فلسفه مهم امر به معروف و نهی از منکر نیز کمک به اجرای عدالت، دفاع از حقوق شهروندان و آسان کردن خدمات بر مردم و برچیدن محرومیت ها از کشور است که با این اقدامات شاخص های رضایتمندی در جامعه نیز بالا می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار