فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

پاسداران به تاسی از فرهنگ عاشورا مقابل همه تهدیدات دشمنان ایستاده‌اند

سردار « بهمن ریحانی» گفت: پاسداران در 40 سال گذشته به تاسی از فرهنگ عاشورا در مقابل همه تهدیدات دشمنان محکم و مقاوم ایستاده‌اند.
کد خبر: ۳۶۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ - 03September 2019

پاسداران به تاسی از فرهنگ عاشورا مقابل همه تهدیدات دشمنان ایستاده‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در امروز در نشست پاسداران استان با نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اظهار داشت: واقعه عاشورا فرهنگ، تاریخ و تفکری را بنا نهاد که سرچشمه همه حرکت‌ها و خیزش‌های اتفاق افتاده در تاریخ بوده است. 

وی با بیان اینکه خصلت‌های پاسداری مثل محکم ایستادن، شهامت، شهادت و ایثارگری برگرفته از فرهنگ عاشورا است، افزود: پاسداران با بهره گیری از این فرهنگ در طول 40 سال گذشته مقابل همه تهدیدات و هجمه‌های دشمنان محکم و مقاوم ایستاده‌اند.
 
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه اضافه کرد: پاسداران استان کرمانشاه همگام با دیگر پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته با اتحاد، برادری و یکپارچگی در همه بحران‌ها و حوادثی که دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زده‌اند، ایستاده‌اند.
 
وی با بیان اینکه پاسداران استان کرمانشاه بر سر عهد و پیمانشان هستند و در راه دفاع از کیان ایران اسلامی از جانشان مایه می‌گذارند، گفت: پاسداران استان کرمانشاه همراه دیگر پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی، همان‌طور که در 40 سال گذشته نشان دادند محکم بر سر پیمان پاسداری خود هستند و در 40 سال آینده نیز این موضوع را ثابت خواهند کرد و به همگان نشان خواهند داد که همچون برخی از افراد صدر اسلام عهد و پیمان شکن نیستند.
 
این مسئول در ادامه با اشاره به موفقیت‌های سپاه بر مبنای تفکر جهادی گفت: پاسداران استان کرمانشاه بر مبنای تفکر جهادی در بسیاری از مأموریت‌های سپاه توانسته‌اند جایگاه خوبی کسب کنند.
 
ریحانی با بیان اینکه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در سال 74 الی 77 به عنوان سپاه برتر کشور معرفی شده، گفت: سپاه استانی کرمانشاه امسال هم به عنوان برترین سپاه کشور در جشنواره مالک اشتر معرفی شد.
 
وی بیان داشت: سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در بین یگان‌های مردم پایه سپاه به عنوان یگان برتر به لحاظ آمادگی و توان رزم شناخته شده است.
 
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه سپس از برگزاری کلاس‌های تربیت خانواده به عنوان یکی از اقدامات خوب سپاه یاد کرد و افزود: برگزاری این نوع کلاس‌ها نقش اثرگذاری بر تفکر خانواده‌های پاسداران داشته و نباید فراموش کنیم امروز خانواده‌ها نقش مؤثری در حرکت‌های پاسداری و جهادی دارند.
 
حجت‌الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز در این نشست از ولایت‌پذیری به عنوان یکی از درس‌های بزرگ نهضت عاشورا یاد کرد و متذکر شد: باید واقعه عاشورا را الگوی ولایت پذیری خود بدانیم. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار