در جلسه کمیته فنی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تاکید شد؛

ضرورت تعامل و همکاری دستگاه‌ها و تسریع در اجرای پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس

در جلسه کمیته فنی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بر ضرورت تعامل و همکاری دستگاه‌ها و تسریع در اجرای پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تأکید شد.
کد خبر: ۳۶۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ - 03September 2019

ضرورت تعامل و همکاری دستگاه‌ها و تسریع در اجرای پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، جلسه کمیته فنی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به ریاست «مهدی رازجویان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران و با حضور سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، «عبدالحمیدفرزانه» سرپرست شهرداری ساری و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط، پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در دفتر شهردار ساری برگزار شد.

در این جلسه ابتدا سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و قدردانی از مهندس فرزانه به‌‌عنوان میزبان این نشست، گزارشی از روند اجرای پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ارائه داد و از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا با جدیت پای کار احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بایستند تا به لطف خداوند این پروژه تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار داشت: این پروژه به‌عنوان پروژه‌ای ملی و با عزم جدی مسئولان و همکاری دستگاه‌های مربوطه با شهرداری ساری در حال انجام است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ادامه داد: تعیین تکلیف اراضی متعلق به این پروژه و تامین اعتبار لازم جهت اجرای احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در دستورکار مسئولان قرار گیرد.

در ادامه «عباسعلی رضایی» فرماندار شهرستان ساری نیز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را شناسنامه ایثار و شهادت استان مازندران دانست و گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در واقع شناسنامه ایثار و شهادت استان است و لازم است کلیه دستگاه‌های مرتبط در اجرای این پروژه، با جدیت تلاش کنند تا عملیات احداث آن به سرانجام برسد.

همچنین «علیجان شمشیربند» رییس شورای اسلامی شهر ساری این پروژه را پروژه‌ای بزرگ و ملی دانست و گفت: مجموعه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران پروژه‌ای ملی و ارزشمند است که نباید محدود به شهرداری ساری و مرکز استان شود هر چند به دلیل موقعیت جغرافیایی در حیطه شهر ساری بوده و در این راستا شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری با جدیت کامل پای کار خواهند بود چرا که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران فارغ از بحث رونق گردشگری مرکز استان که البته بسیار حائز اهمیت است، مهمترین دستاوردی که خواهد داشت همان حفظ ارزش‌ها خواهد بود.

در ادامه «عبدالحمید فرزانه» سرپرست شهرداری ساری نیز در سخنانی راهکارهایی در خصوص رفع مشکلات و موانع پیش روی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ارائه داد و اعلام کرد: مدیریت شهری اهتمام و جدیت لازم در اجرای این پروژه با پیوست فرهنگی و با هدف ترویج و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس را دارد.

وی افزود: تمامی موارد در اجرای این پروژه با مصوبه شورای اسلامی شهر و در قالب توافق فی مابین شهرداری ساری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و نیز دستگاه‌های مرتبط صورت خواهد گرفت.

در پایان «مهدی رازجویان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با جمع‌بندی مباحث مطروحه و نتیجه‌گیری از پیشنهادها و نظرات حاضرین، از همه دستگاه‌های اجرایی خواست تا با حمایت از احداث و راه اندازی این پروژه بزرگ، نقش موثری در توسعه استان مازندران ایفا کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تاکید کرد: شهرداری‌های استان فضاها و کاربری‌های خدماتی را به‌صورت متوازن و عادلانه در سطح شهر توسعه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها