فرمانده سپاه شهرستان خاش:

بسیجیان در ترویج امر به معروف پیشگام هستند

سرهنگ پاسدار حسن فضلی گفت: بسیجیان به عنوان بازوهای پرتوان اسلام و رهبری و سربازان ولایت در ترویج فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر پیشگام هستند.
کد خبر: ۳۶۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷ - 05September 2019

بسیجیان در ترویج امر به معروف پیشگام هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار «حسن فضلی» فرمانده سپاه شهرستان خاش در حاشیه برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر خاش اظهار داشت: نیروهای ارزشی در بسیج و سپاه با تبعیت از مقام معظم رهبری اهداف مهم اسلام و انقلاب را دنبال می‌کنند و در ترویج ارزشهای اسلامی و صیانت از راه خونبار شهیدان و مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی نقش تاثیرگذاری بر عهده دارند.

سرهنگ فضلی افزود: مطالبه‌گری و کمک به اجرای عدالت و تاکید بر شفاف سازی امور از اولویت های مهم در ستاد امر به معروف و نهی از منکر بوده و در همین راستا بسیج و سپاه به بهبود امور و کاهش پیدا کردن مشکلات و مبارزه با فساد کمک می‌کنند.

وی اظهار داشت: تمام تلاش و توان بسیجیان و نیروهای ارزشی در سپاه بر این است که از مشکلات مردم گره گشایی شود.

سرهنگ فضلی گفت: ارتقاء دادن شاخص‌های رضایتمندی مردم در دستور کار مسئولان نظام بوده، لذا برگزاری همایش‌های روشنگری و بصیرت افزائی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر و کمک به شفاف سازی امور از اهداف و اولویت‌های ما در سپاه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار