رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش درگفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دفاع مقدس یک جریان تمام نشدنی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش گفت: دفاع مقدس یک فرهنگ ارزشی و جاویدان و یک جریان پایدار و استوار و تمام نشدنی است.
کد خبر: ۳۶۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ - 16September 2019

دفاع مقدس یک جریان تمام نشدنی است«تیمور کرد زابلی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: دفاع مقدس یک فرهنگ ارزشی، جاویدان و یک جریان پایدار، استوار و تمام نشدنی است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تکریم و زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان و الگو گرفتن از شهدا برای رسیدن به عزت و جاودانگی است.

کرد زابلی اظهار داشت: شهیدان ما در دوران دفاع مقدس با ایثارگری، جانفشانی، ایمان و اخلاص و مجاهدت بی‌نظیر برای کشور عزت، شکوه و عظمت به ارمغان آوردند.

این مقام مسئول ادامه داد: در هشت سال جنگ تحمیلی که جبهه‌های کفر و ظلم و نفاق بر علیه کشور و ملت ایران بسیج شده بودند، رزمندگان دلیر سپاه و ارتش اسلام با شایستگی و اقتدار توانستند، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم و ننگینشان ناکام بگذارند.

کرد زابلی ادامه داد: نیروهای انقلابی و بسیجیان همیشه در صحنه نیز در کنار رزمندگان اسلام با شجاعت و پایمردی در صحنه آمدند و در نهایت جبهه حق بر علیه باطل به پیروزی دست یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش گفت: در هفته دفاع مقدس چندین عنوان برنامه فرهنگی و هنری پیش بینی شده که متناسب با ایام ماه محرم و با ویژگی مردم محوری به اجرا در می‌آیند.

کرد زابلی افزود: با حمایت‌های فرمانداری خاش، سپاه شهرستان، همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و مشارکت ارتش و دستگاههای فرهنگی مانند ارشاد و تبلیغات اسلامی، دانشگاهها، آموزش و پرورش، شهرداری، ورزش و جوانان و غیره برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس به اجرا در می‌آیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار