برگزاری جلسه کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس استان قم

جلسه کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس استان قم با حضور مدیران ۲۰ دستگاه و نهاد مرتبط در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ - 17September 2019

برگزاری جلسه کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس استان قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، جلسه کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس استان قم با حضور مدیران ۲۰ دستگاه و نهاد مرتبط در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

سردار «سید جواد هاشمی» در این جلسه با بیان اینکه ملت با بصیرت و نیرو‌های متعهد در برابر تمام نفاق‌ها، دسیسه‌ها و دشمنی‌ها ایستاده و از خون شهدا دفاع می‌کند، اظهار داشت: شهدا با سادگی و با دست خالی، اما ایمان راسخ و اراده‌های استوار پیروز میدان شدند و ما همچنان بر راه شهدا هستیم و پیروزی با ما است.

وی ادامه داد: ملت ایران، علما، دلسوزان در طول چهار دهه فریاد «هیهات مناالذله» را سر دادند شعاری برگرفته از عاشورای حسینی و همواره در این مسیر ایستادگی کرده‌اند، شهدا با همین شعار معبر‌ها را گشودند و به پیروزی رسیدند و امروز این مقاومت موجب صدور انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در کشور‌های مختلف شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اضافه کرد: هفته دفاع مقدس گنجینه ارزشمند است، فرصتی است تا دفاع جوانمردانه در برابر تجاوز ناجوانمردانه دشمنان اسلام بیان شود و گفتمان ایثار و شهادت مطرح گردد و نسل‌های انقلاب با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنند.

سردار هاشمی خاطرنشان کرد: امروز همچنان دفاع مقدس باقی است و منش شهدا باید در جامعه پیاده شود، مسئولان با تأکید بیشتری در مراسم بزرگداشت شهدا و گلباران مزار شهدا حضور داشته باشند. امروز باید وصایای شهدا پیاده شود، خواسته شهدا احیای امر به معروف و نهی از منکر و حفظ عفاف و حجاب است.

در این هفته کمیته ایثارگران دفاع مقدس برنامه گلباران ۷۲ گلزار و مزار ۶۰۰۰ شهید، دیدار از خانواده معظم شهدا و تجلیل از ایثارگران دستگاه‌های اجرایی، زنگ ایثار، برگزاری مسابقات ورزشی، تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار در مساجد و تولید برنامه‌های رسانه‌ای را پیگیری و اجرا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار