«نیکنام حسینی‌پور» از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد

رئیس خانه کتاب همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.
کد خبر: ۳۶۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ - 25September 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «نیکنام حسینی‌پور» رئیس خانه کتاب امروز (چهارشنبه) از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.

حسینی‌پور در این بازدید که با حضور مجتبی تبریزنیا مشاور اجرایی خانه کتاب و مرتضی بُریری مدیر روابط عمومی خانه کتاب و همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت، با نحوه تولید و پوشش اخبار توسط خبرنگاران این خبرگزاری آشنا شد.

در سوابق مدیریتی وی عناوینی چون مشاور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیری بیست و ششمین و بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به چشم می‌خورد.

«نیکنام حسینی‌پور» از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد

حسینی‌پور در حاشیه این بازدید فعالیت خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس را مصداق کار جهادی دانست و گفت: فعالیت این خبرگزاری که در سطح کشور با دفاتر استانی آن برای نشان دادن گنج پنهانی که به مرور زمان غبار آن را پنهان کرده انجام می‌شود، ستودنی و مصداق کار جهادی است. فعالیت در خبرگزاری دفاع مقدس در عین سختی، شیرین و لذت بخش است.

وی به نقش بی‌بدیل دفاع مقدس در گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: فعالیت رسانه‌ای این خبرگزاری باید برای استخراج گنج دفاع مقدس باشد چرا که دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی در حوزه انقلاب اسلامی و گسترش ارزش‌های آن در جهان داشته است.

رئیس خانه کتاب تجلیل از شهدا، رزمندگان و خانواده‌های ایثارگران را وظیفه همگان دانست و تاکید کرد: افرادی زیادی وجود دارند که در دفاع مقدس حضور داشتند لذا وظیفه همگان است که از این عزیزان و خانواده‌هایشان تجلیل و خاطرات آن‌ها را ثبت کنند.

حسینی‌پور به ضرورت تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در قالب‌های جدید هنری اشاره کرد و گفت: ارزش‌های دفاع مقدس باید در قالب عکس، فیلم و آنچه‌که برای نسل جدید جذاب دارد، بیان شود تا جوانان بدانند امنیت این کشور به راحتی به دست نیامده است و ما در این جنگ برخلاف جنگ‌های گذشته، حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست نداده‌ایم.

«نیکنام حسینی‌پور» از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد

وی تاکید کرد: در حوزه دفاع مقدس نگاهمان ملی است و جناحی نیست؛ واقعا اگر در این حوزه نگاه سیاسی وجود داشته باشد خودمان ضرر خواهیم کرد لذا ضرورت دارد که موضوع دفاع مقدس از آسیب مسائل سیاسی به دور باشد چراکه بخشی از هویت ما در دفاع مقدس است و خانه کتاب و خبرگزاری کتاب آماده همکاری مشترک همکاری در این زمینه است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها