سردار استاد حسینی:

جمهوری اسلامی به عنوان مظهر جبهه حق در مقابل دنیای کفر ایستاده است

معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مظهر جبهه حق در مقابل دنیای کفر ایستاده است.
کد خبر: ۳۶۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹ - 26September 2019

نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مظهر جبهه حق در مقابل دنیای کفر ایستاده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «علی استاد حسینی» معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه امروز در بیستمین یادواره سرداران و 225 شهید شهرستان میاندورود که در روستای عزت‌الدین بخش گهرباران برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌های شیرمردان ایران اسلامی است که در مقابل نظام سلطه و جبهه باطل ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه جبهه باطل هیچ‌گاه نمی‌تواند جبهه حق را تحمل کند و همیشه درگیری بین جبهه حق و باطل وجود داشته است، افزود: جمهوری اسلامی زیر پرچم حق و اسلام با مستکبران جهان در حال مبارزه است.

معاون عملیات بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به برکت خون شهدای دفاع مقدس که مظلومانه جنگیدند و به شهادت رسیدند امروز به عنوان جبهه حق مقابل همه‌ی جبهه باطل ایستاده‌ایم، تصریح کرد: افتخار می‌کنیم در جبهه حق قرار داریم و برای ماندن در این جبهه باید تلاش کنیم.

استاد حسینی با بیان اینکه در دنیا به خود می‌بالیم که در عصری زندگی می‌کنیم که در جبهه حق قرار داریم و برای نابودی جبهه باطل تلاش خواهیم کرد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است؛ اگر عزتی، عظمتی و قدرتی در جهان داریم و می‌توانیم از ارزش‌های خود دفاع کنیم به برکت خون شهدا و دعای خیر خانواده‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه در فتنه سال 88 پیکر پاک شهدای گمنام دفاع مقدس و 9 دی بساط فتنه را جمع کرد، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مظهر جبهه حق در مقابل دنیای کفر ایستاده است.

معاون عملیات بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: قطار انقلاب با سرعت و با قدرت در حال حرکت است؛ دشمن می‌خواهد جلوی پیشرفت این قطار را بگیرد و ما در اعمال و رفتار خود باید مراقب باشیم از قطار انقلاب پیاده نشویم.

استاد حسینی با بیان اینکه جمهوری اسلامی بزرگترین قدرت تمدن اسلامی در جهان است و وظیفه داریم انقلاب خود را حفظ کنیم و انقلابی بمانیم، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد ما را پای میز مذاکره بکشاند؛ اگر قدرت وعظمت نداشتیم دشمن تلاش نمی‌کرد با ما مذاکره کند.

وی با بیان اینکه برخی در داخل کشور به‌دنبال مذاکره با شیطان بزرگ هستند اما رهبر معظم انقلاب اسلامی آب پاکی را بر روی خوش‌خیالان داخلی ریخت و فرمودند نباید هیچ مذاکره‌ای صورت گیرد، افزود: امروز به اوج عزت خود رسیده‌ایم که در سازمان ملل رئیس جمهور آمریکا با واسطه کردن روسای مختلف جمهوری کشورهای مختلف به دنبال پنج دقیقه دیدار با رئیس جمهوری ایران اسلامی است.

معاون عملیات بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: در ابتدای جنگ تحمیلی از نظر تجهیزات نظامی بسیار ضعیف بودیم اما اعتقاد و ایمان مردم بسیار قوی بود که مقابل دشمن ایستادیم و پیروز شدیم اما امروز که از نظر قدرت نظامی بسیار قوی هستیم برخی مسؤولان ترسو به دنبال مذاکره با آمریکا هستند و فکر می‌کنند برای ادامه حیات باید با آمریکا سازش کرد.

استاد حسینی اظهار کرد: ابتدای انقلاب اسلامی ما فقط با دشمن خارجی مقابله نمی‌کردیم بلکه با برخی از مسؤولان داخلی نیز مقابله کردیم که نمونه آن بنی‌صدر خائن بوده است که به رزمندگان تجهیزات نمی‌داد.

وی خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی جمهوری اسلامی را بیمه کرد و به مستکبران فهماند که ایران اسلامی با هیچ کشوری شوخی ندارد و هر کسی به خاک کشورمان تعرض کند قاطعانه پاسخ آنها را خواهیم داد.

معاون عملیات بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت نظامی ایران اسلامی رژیم صهیونیستی را وحشت‌زده کرده است و به آنها جرأت فکر حمله به جمهوری اسلامی را نمی‌دهد، گفت: سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط ایران اسلامی آبروی استکبارگران را در جهان برده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها