مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

افزایش توان دفاعی جهان اسلام هیمنه آمریکا را در هم شکست

سردار حسینعلی یوسفعلی­‌زاده گفت: امروز با افزایش توان دفاعی کشورهای اسلامی، مستضعفین عالم از قدرت بالایی برخوردار هستند و همین امر باعث شده تا هیمنه آمریکا در هم بشکند و دوره کدخدایی آمریکا به پایان برسد.
کد خبر: ۳۶۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ - 27September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره 9 شهید پایگاه مقاومت شهید عامل با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی، خانواده شهدا و جمعی از بسیجیان پایگاه شهید عامل در مسجد طفلان مسلم برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم با اشاره به اینکه نهضت ما حسینی است اظهار داشت: منطق انقلاب اسلامی این است که نهضت ما حسینی است و انقلاب بر اساس قیام عاشورایی سید و سالار شهیدان شکل گرفت و به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی با همین منطق به مقابله با دشمنان پرداخت، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در میان حوادث و حجم سنگین توطئه ها و خیانت های دشمنان قرار بود به 40 روزگی نرسد اما 40 ساله شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی با حجم وسیعی از یاران صادق در جغرافیای جهان اسلام با عزت باقی ماند. به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی چراغی را برافروخته که در غرب آسیا نورافشانی می کند و به برکت این انقلاب، ملت های مسلمان برای مقابله با استکبار به پا خواستند و هویت خود را یافتند.

این مسئول ادامه داد: امروز با افزایش توان دفاعی کشورهای اسلامی، مستضعفین عالم از قدرت بالایی برخوردار هستند و همین امر باعث شده تا هیمنه آمریکا در هم بشکند و دوره کدخدایی آمریکا به پایان برسد.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها بیش از 20 سال است که به دنبال خاورمیانه جدید و ایجاد امنیت آهنین برای صهیونیست ها هستند اما هر روز قدرتشان کاهش پیدا می کند و در مقابل، قدرت جبهه مقاومت بیشتر و بیشتر می شود. این موفقیت ها به برکت دفاع مقدس و خون شهدا حاصل شده است.

این مسئوول یادآور شد: امروز دفاع مقدس عظمتی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده که ایرانی برای ایران تصمیم می گیرد و برای تصمیم گیری در منطقه نیز آمریکایی ها بدون نظر جمهوری اسلامی هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی در ادامه ابراز داشت: 40 سالگی انقلاب اسلامی بیانگر این حقیقت است که علی رغم تحریم ها و فتنه های دشمنان، امت حزب الله آبدیده شده و می تواند روی پای خود بایستد. 40 سال دوم را هم باید با منطق تکیه به توان داخلی ادامه داد.

یوسفعلی‌زاده بیان داشت: مشکلات کشور در طول 40 سال حیات انقلاب اسلامی به کمک دشمنان حل نشده چون نظام سلطه تامین منافع خود را به همه چیز ارجح می داند. برخی که چشم امید به بیگانگان دارند باید بدانند که برای حل مشکلات داخلی باید از دشمنان قطع امید کرد و به داشته های درونی تکیه کنند.

این مسئوول متذکر شد: تجربه نشان داه است که هر زمان به داشته های خود تکیه کردیم پیروز بودیم و هر زمان منتظر کمک دشمنان بودیم ناامید و سرخورده شدیم.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را منشور آینده نگرانه دانست و گفت: برای استمرار انقلاب اسلامی باید نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب آگاهی پیدا کنیم و آن را باور داشته باشیم و آن را عملیاتی کنیم.

یوسفعلی‌زاده در پایان گفت: در دوران دفاع مقدس سخنان امام خمینی (ره) را می شنیدیم و باور داشتیم و بعد تدابیر ایشان را اجرا می کردیم. اینگونه بود که خرمشهر آزاد شد و امت حزب الله با سربلندی از آزمون دفاع مقدس بیرون آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار