با هدف گرامیداشت مقام شهدای زن خراسان جنوبی؛

همایش لشکر فرشتگان در بیرجند برگزار شد

همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس همایش لشکر فرشتگان با هدف گرامیداشت مقام شهدای زن به ویژه شهیده «بی بی معصومه محمودی» برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ - 28September 2019

همایش لشکر فرشتگان در بیرجند برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس همایش لشکر فرشتگان با هدف گرامیداشت مقام شهدای زن به ویژه شهیده «بی بی معصومه محمودی» برگزار شد.

در این همایش سرهنگ «غلامرضا رضایی» راوی و آزاده دوران دفاع مقدس گفت: امروز کسانی هستند که می­ گویند ما در دفاع مقدس هیچ دستاوردی نداشتیم، می­ پرسند چرا اصلا شما جنگیدید؟، ما در جواب این افراد می ­گوییم همه دستاوردهای الان ما حاصل دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: امروز هم افرادی هستند که درباره مدافعان حرم ما چنین حرف هایی را می­ زنند اما اجازه نمی­ دهیم کسی به سبزپوشان پاسدارمان نگاه چپ کند، امروز اگر سبزپوشان پاسدار نبودند معلوم نبود چه بلایی سر این کشور می آمد.

رضایی افزود: ما اجازه نمی ­دهیم کسی که حتی برای جنگ دستش را روی سینه نگذاشته و یک گلوله هم برای دفاع از این کشور شلیک نکرده امروز از چرایی جنگ بپرسد.

این راوی دفاع مقدس خاطر نشان کرد: دشمن امروز هم در کمین است؛ درست است که جنگ نظامی نداریم ولی دشمن برای همه شؤون زندگی ما توطئه چیده است، او حتی برای آشپزخانه ما هم برنامه دارد، دشمن برای تغییر ذائقه مردم و به ویژه جوانان ما برنامه چیده است، برای سرگرم کردن جوانان و غافل کردن آنها از خدا ده ها نرم افزار طراحی کرده و در دست­ شان قرار داده است.

رضایی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دو برهه تاریخی دو بیانیه مهم صادر کرده اند که یکی در بیست سالگی انقلاب و دومی در چهل سالگی انقلاب است، تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب ایشان خطاب‌شان روی جوانان است و وظیفه نخبگان را مبارزه با جهل و نادانی بیان کرده اند.

وی افزود: هشت شعار انقلاب که هرگز کهنه نمی­ شوند و باید بیش از پیش آنها را حفظ کرد آزادی، اخلاق، معنویت، استقلال، عدالت، عقلاینت، عزت و برادری است.

این آزاده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در برهه حساس کنونی باید شما مادران مراقب فرزندان خود باشید و در تربیت، عفاف، نماز فرزندان تان بیشترین تلاش را داشته باشید.

رضایی خاطر نشان کرد: امروز اگر عزت و سربلندی کشور را در همه عرصه ها می خواهیم باید به تمام معنا پشتیبان ولایت فقیه باشیم که هرجا از ولایت عقب افتادیم یا جلو زدیم آسیب دیدیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها