فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

تکمیل ۶۵۸ پروژه محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس در مازندران

سردار «محمدحسین بابایی» گفت: در هفته دفاع مقدس امسال ۶۵۸ پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر استان مازندران به پایان می‌رسد که ۱۰۳ پروژه آن مربوط به شهرستان بابل است.
کد خبر: ۳۶۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ - 28September 2019

تکمیل ۶۵۸ پروژه محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در مراسم افتتاح همزمان ۱۰۳ پروژه بسیج سازندگی بابل در روستای لدار از توابع بندپی شرقی این شهرستان، یکی از کارکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رسیدگی به امور مردم و توازن عدالت درمیان آنان برشمرد و اظهار داشت: دولت‌های ما در طول انقلاب اسلامی تلاش کردند که محرومیت‌ها را در جامعه از بین ببرند اما متاسفانه به دلیل سیاست‌گذاری‌هایی رفع کامل محرومیت امکان‌پذیر نبوده است.

بابایی عنوان کرد: با توجه به محرومیت‌های موجود امروز بسیج به کمک مردم آمده است تا برای رفع محرومیت‌زدایی در راستای بسیج همگانی اقدامات شایسته‌ای را انجام دهد.

وی بیان داشت: یکی از اقداماتی خوبی که بسیج سازندگی در سال‌های اخیر انجام داده ساخت مسکن محرومین بوده و توانسته است در بحث زلزله سر پل‌ذهاب و سیل اقدامات خوبی رابه نمایش بگذارد.

فرمانده سپاه مازندران عنوان کرد: ۸۲۰ پروژه استان مازندران با تلاش مضاعف بسیجیان در یک ماه گذشته به پایان رسیده  که در هفته دفاع مقدس امسال ۶۵۸ پروژه در سراسر استان به پایان می‌رسد که ۱۰۳پروژه آن مربوط به شهرستان بابل است.

سرهنگ تقی‌پور مسئول بسیج سازندگی شهرستان بابل نیز در این مراسم ابراز داشت: از ۱۰۳ پروژه بسیج سازندگی این شهرستان، ۲۴ واحد مسکن محرومان، ۵ واحد مسکن سیل زدگان در سیمرغ، ساماندهی  چهار مزار و ۷۰ پروژه اقتصاد مقاومتی است که با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان به طور همزمان افتتاح شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار