مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

رفتار و گفتار والدین شهدا درس و عبرت برای همگان محسوب می‌شود

«هدایت مظلومی» گفت: اخلاق، رفتار و گفتار والدین معظم شهدا در تمامی شئونات زندگی، درس و عبرت برای همه ما محسوب می‌شود و امروز چگونه زندگی کردن را باید از این اسوه‌های مقاومت بیاموزیم.
کد خبر: ۳۶۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ - 28September 2019

رفتار و گفتار والدین شهدا درس و عبرت برای همگان محسوب می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیدار با مادر شهید گرانقدر «نعمت‌اله جانباز» در روستای «فوتم‌علیا» جویبار و پدر و مادر شهید «مرادعلی حبیبی» در روستای «آیت‌محله‌کله‌بن» این شهرستان از نزدیک مشکل درمانی این دو خانواده بزرگوار را بررسی و رسیدگی کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: اخلاق، رفتار و گفتار والدین معظم شهدا در تمامی شئونات زندگی، درس و عبرت برای همه ما محسوب می‌شود و امروز چگونه زندگی کردن را باید از این اسوه‌های مقاومت بیاموزیم.

وی افزود: پدران و مادران عزیز شهدا الگوی بی‌بدیل مقاومت هستند و نام نیک آنان همیشه در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد.

مدیر کل بنیاد شهید مازندران با بیان اینکه قدرشناسی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران بر همه واجب است، اظهار کرد: شهدای عزیز بدون توجه به تعلقات دنیوی، برای دفاع از میهن و در راه اعتقادات دینی خود به شهادت رسیدند و امروز یاد شهدا مهمترین وظیفه ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار